Άσμα 450+: Επικίνδυνο και παραπλανητικό το βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη
Αναστασία ΚουκάΜε μία μεταμεσονύχτια ανακοίνωση απαντά το Δ.Σ του σωματείου δημιουργών "Άσμα 450+" στις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, σχετικά με την συνάντηση που είχαν μαζί του εκπρόσωποι δικοί του αλλά και των άλλων σωματείων,οι οποίες πυροδότησαν αντιδράσεις. Στην ανακοίνωση αυτή καταγγέλλουν πως έπεσαν θύματα προεκλογικής εκμετάλλευσης από τον Πρόεδρο της Ν.Δ., ενώ επισημαίνουν πως το ραντεβού δεν έγινε με δική του πρωτοβουλία, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, αλλά μετά από δική τους πρόταση όπως εξάλλου συνέβη και σε προηγούμενες συναντήσεις που είχαν τις προηγούμενες ημέρες με άλλους πολιτικούς αρχηγούς και εκπροσώπους κοινοβουλευτικών ομάδων.
Ζητούν επίσης να σταματήσει να χρησιμοποιείται το φλέγον θέμα της διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων για εξυπηρέτηση πολιτικών ή αλλότριων σκοπών.
OΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ
Θέλουμε με την ανακοίνωση αυτήν να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα σχετικά με την συνάντησή μας με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, δεδομένου ότι αυτή τελικά χρησιμοποιείται για προεκλογικούς λόγους, κάτι που δεν ήταν στις προθέσεις κανενός από τους δημιουργούς που συμμετείχαν σ’αυτήν.
1.Τον είδαμε με δικό μας αίτημα, και αφού συναντήσαμε την κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ και την πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ κα Γεννηματά.
2.Στόχος όλων αυτών των συναντήσεων ήταν να ενημερώσουμε όλα τα κόμματα πως τα ελληνικά ρεπερτόρια είναι πλέον ενωμένα στην ΕΥΕΔ- και μέσω αυτής προχωρούν στην ίδρυση νέου ΟΣΔ.
3. Σε όλους επίσης περιγράψαμε καταλεπτώς τη γνωστή ιστορία της κακουργηματικής διαχείρισης Ξανθόπουλου, τον έλεγχο που επιτέλους διέταξε το 2015 ο Νίκος Ξυδάκης, αλλά και το αίτημά μας –με πρωτεργάτη τον Σταύρο Ξαρχάκο- στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ να μας στηρίξει με τοποθέτηση Επιτρόπου στην ΑΕΠΙ και αργότερα στη δημιουργία νέου φορέα, αιτήματα που ικανοποιήθηκαν άμεσα.
4. Η ΕΥΕΔ, το αναγκαίο μεταβατικό στάδιο για να γίνει ο φορέας μας, έχει κριθεί από όλους εξαιρετική ως τώρα, νιώθουμε δε αμέριστη ευγνωμοσύνη προς το επιτελείο της, που πραγματικά αντιμετώπισε για λογαριασμό μας από το παλαιό καθεστώς Ξανθόπουλου μέχρι τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις ανταγωνιστικού οργανισμού και αλλοτρίων συμφερόντων εναντίον μας.
5. Επίσης τους είπαμε σε τι τραγική κατάσταση βρισκόμαστε και πόσο το θέμα αυτό απαιτεί εθνική ενότητα και όχι στείρες πολιτικές αντιπαραθέσεις. Οι ίδιοι οι δημιουργοί με την ενότητά μας, δώσαμε το καλό παράδειγμα. Ξαφνικά λοιπόν –και ενώ οι εντυπώσεις όσων παρέστησαν στην κουβέντα ήταν θετικές από την εξέλιξή της- βλέπουμε τους δημιουργούς πρωταγωνιστές σε ένα βίντεο που
Α) αποκρύπτει τις ευθύνες Ξανθόπουλου και Πολιτείας για το σκάνδαλο ΑΕΠΙ και το χρεώνει αποκλειστικά στον ΣΥΡΙΖΑ
Β) λέει πως θα στηρίξει τον νέο φορέα, ενώ αυτό που έχουμε μεγάλη ανάγκη είναι η εθνική στήριξη στην ΕΥΕΔ, που αυτή τη στιγμή δουλεύει με δική μας εποπτεία και έλεγχο για να ξεκινήσει ομαλά ο φορέας και ήδη εισπράττει ρυθμίζοντας το πρόβλημα με την αγορά.
Γ) λέει πως οι επιχειρηματίες πρέπει να στηρίξουν με ένα συμβολικό ποσό το ελληνικό τραγούδι. Είναι μια φράση πολύ επικίνδυνη γιατί το πνευματικό δικαίωμα δε είναι επαιτεία, αλλά υποχρέωση όποιου επιχειρηματία χρησιμοποιεί εργασία τρίτων.Επίσης ο τρόπος με τον οποίον αυτό πληρώνεται έχει κατοχυρωθεί με αγώνες ετών και θεσμικό πλαίσιο σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Διαχωρίζουμε εντελώς, λοιπόν, τη θέση μας, οι δημιουργοί που εμφανιζόμαστε στο βίντεο αυτό από την ανάγνωση της συζήτησης από τον κύριο Μητσοτάκη και ζητάμε επιτέλους –με όλη την αγωνία στην οποία έχουμε περιέλθει- να μην γίνεται αυτή προεκλογικό παιχνίδι, και εμείς συνεχώς μπαλάκι ανάμεσα σε διάφορα συμφέροντα. Δεν αξίζει στην τόσων ετών προσφορά μας."
- Διαρκή προβλήματα στο σιδηρόδρομο: Διπλοί συρμοί με έναν μηχανοδηγό και «επιδημία» βλαβών στα «ασημένια βέλη»
- «Απόλυτη εταιρική διαφθορά»: Σάλος μετά την υπουργοποίηση του Έλον Μασκ στις ΗΠΑ – Ποιες οι αρμοδιότητές του
- Αποκαλυπτήρια για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη λειτουργίας
- Αθηνά Οικονομάκου: Kλείνει την εταιρεία κοσμημάτων της - «Είμαι πολύ συγκινημένη»