Τσίπρας vs Μητσοτάκης: Αυτή είναι η δημοσιότητα που πήραν στα social media
NewsroomΒουλευτικές εκλογές: Λίγες ώρες πριν τις εθνικές εκλογές, μέσω της πλατφόρμας ανάλυσης διαδικτύου Newsrelate.com, προέκυψαν και αναλύθηκαν όλες οι δημοσιεύσεις της προεκλογικής περιόδου, σχετικά με τους 2 υποψήφιους πρωθυπουργούς της χώρας: Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης.
Αναλύθηκαν
-οι δημοσιεύσεις από Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, blogs, twitter, instagram, facebook, youtube
-οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των αναφορών
-τα συναισθήματα των δημοσιεύσεων
-οι social media λογαριασμοί του κάθε υποψηφίου.
Παράμετροι Ανάλυσης
Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ήταν: από 10 Ιουνίου 2019 έως 4 Ιουλίου 2019
Για την παρακολούθηση και εξόρυξη των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:
- 2 λέξεις-κλειδιά
- 2 εκφράσεις (advanced queries έξυπνης αναζήτησης)
- 6 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook,instagram,twitter
- Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
- Στο facebook και στο instagram έγιναν monitor οι λογαριασμοί των υποψηφίων
- Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 75% με 95%
Στα παρακάτω διαγράμματα και στατιστικά παρουσιάζονται οι επιμέρους μετρήσεις με τα αποτελέσματα τους
Ανάλυση Δημοσιεύσεων (Mentions)
Σύνολο
58.6% - Αλέξης Τσίπρας με 209.924 αναφορές και Μ.Ο. 8.747 ανά ημέρα
41.4% - Κυριάκος Μητσοτάκης με 148.016 αναφορές και Μ.Ο. 6.167 ανά ημέρα.
Δείτε περισσότερα εδώ.
- Προσωπικός γιατρός... από την αρχή: Γιατί πολίτες πρέπει να κάνουν νέες εγγραφές
- Καιρός τύπου «Π» τις επόμενες μέρες, με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας - Οι περιοχές που θα επηρεαστούν
- Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα αλλά ίσως με... ανταλλαγή
- Απροστάτευτα στην Ελλάδα τα παιδιά: Κακοποιείται τουλάχιστον 1 κάθε 3 μέρες - Τα συγκλονιστικά στοιχεία