Τσίπρας vs Μητσοτάκης: Αυτή είναι η δημοσιότητα που πήραν στα social media
NewsroomΒουλευτικές εκλογές: Λίγες ώρες πριν τις εθνικές εκλογές, μέσω της πλατφόρμας ανάλυσης διαδικτύου Newsrelate.com, προέκυψαν και αναλύθηκαν όλες οι δημοσιεύσεις της προεκλογικής περιόδου, σχετικά με τους 2 υποψήφιους πρωθυπουργούς της χώρας: Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης.
Αναλύθηκαν
-οι δημοσιεύσεις από Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, blogs, twitter, instagram, facebook, youtube
-οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των αναφορών
-τα συναισθήματα των δημοσιεύσεων
-οι social media λογαριασμοί του κάθε υποψηφίου.
Παράμετροι Ανάλυσης
Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ήταν: από 10 Ιουνίου 2019 έως 4 Ιουλίου 2019
Για την παρακολούθηση και εξόρυξη των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:
- 2 λέξεις-κλειδιά
- 2 εκφράσεις (advanced queries έξυπνης αναζήτησης)
- 6 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook,instagram,twitter
- Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
- Στο facebook και στο instagram έγιναν monitor οι λογαριασμοί των υποψηφίων
- Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 75% με 95%
Στα παρακάτω διαγράμματα και στατιστικά παρουσιάζονται οι επιμέρους μετρήσεις με τα αποτελέσματα τους
Ανάλυση Δημοσιεύσεων (Mentions)
Σύνολο
58.6% - Αλέξης Τσίπρας με 209.924 αναφορές και Μ.Ο. 8.747 ανά ημέρα
41.4% - Κυριάκος Μητσοτάκης με 148.016 αναφορές και Μ.Ο. 6.167 ανά ημέρα.
Δείτε περισσότερα εδώ.
- Μαγδεμβούργο: Ερωτήματα για τις ευθύνες των Αρχών και τους χειρισμούς για τις πληροφορίες από το παρελθόν του δράστη
- Νέες απειλές Πούτιν: Υπόσχεται καταστροφικά αντίποινα στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν
- Επίδομα θέρμανσης: Τη Δευτέρα (23/12) η πληρωμή της πρώτης δόσης
- Ισχυρή καταιγίδα στην Αττική: Επιδείνωση του καιρού τις επόμενες ώρες – Πού θα «χτυπήσουν» τα φαινόμενα