Ο Βορίδης πρώτα αποκήρυξε τον αντισημιτισμό και έπειτα επισκέφθηκε το Εβραϊκό Μουσείο
NewsroomΠριν από λίγες ημέρες, ο Μάκης Βορίδης εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αποκήρυττε τον αντισημιτισμό και τη συνύπαρξή του στο παρελθόν με ανθρώπους τέτοιων ιδεών, σε απάντηση του στον Γενικό Γραμματέα του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου που τον καλούσε να αποκηρύξει το «αντισημιτικό παρελθόν» του.
Σήμερα Δευτέρα 22/7, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων πραγματοποίησε επίσκεψη στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδας, θέλοντας να επικυρώσει με αυτό τον τρόπο τα λεγόμενά του. Εκεί ξεναγήθηκε στους χώρους από τη διευθύντρια του Μουσείου, Ζανέτ Μπαττίνου, ενώ τον υπουργό συνόδευαν ο πρόεδρος του Μουσείου, Μάκης Μάτσας, και ο αντιπρόεδρος, Βενιαμίν Αλμπάλας.
Κατά την επίσκεψή του, ο κ. Βορίδης είχε την ευκαιρία να διατυπώσει ξανά την αντίθεσή του σε κάθε ρητορική μίσους και αντισημιτισμού.
Τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης καλωσόρισε ο πρόεδρος του Μουσείου, λέγοντας ότι είναι «ο πρώτος υπουργός της κυβέρνησης Μητσοτάκη που επισκέπτεται το Μουσείο», εκφράζοντας παράλληλα την ευχαρίστησή του γι' αυτή την επίσκεψη.
«Σήμερα τον υποδεχόμαστε ως φίλο του εβραϊκού λαού και της ισραηλιτικής κοινότητας στην Ελλάδα» υπογράμμισε από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, Βίκτορ Ελιέζερ.
Ως στήριξη της ελληνικής πολιτείας στην ανάδειξη «της ιστορίας των Ελλήνων Εβραίων και της διαρκούς τους παρουσίας στον ελλαδικό χώρο από αρχαιοτάτων χρόνων» σχολίασε την παρουσία του στο Μουσείο ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Παράλληλα σχολίασε ότι «αποτελεί προτεραιότητα η καταπολέμηση του νοσηρού φαινομένου του αντισημιτισμού», ενώ χαρακτήρισε εξαιρετικό το μουσείο, ενθαρρύνοντας παράλληλα όλους να το επισκεφθούν.
- «Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα λόγω ανέμων
- Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου - Υποδυόταν τη μητέρα του Παναγιωτάκη σε δημοσιογράφο
- Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
- Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;