Σωκράτης Βαρδάκης: «Δεν δικαιολογείται πλέον καμία καθυστέρηση για τον ΒΟΑΚ»
NewsroomΤα θέματα του ΒΟΑΚ αλλά και του φράγματος Αμιρών – Αγίου Βασιλείου συζήτησε σε συνάντηση που είχε με τον υφυπουργο Υποδομών Γιάννη Κεφαλογιάννη, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου, Σωκράτης Βαρδάκης.
Σε ότι αφορά το θέμα του ΒΟΑΚ, το τοπίο παραμένει θολό, καθώς στην κυβέρνηση δεν έχουν καταλήξει ακόμα στον τρόπο χρηματοδότησης, κάτι που δημιουργεί ανησυχία. Παρόλα αυτά ο άξονας σχεδιασμού που έχει γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση, παραμένει ως βάση για τις επόμενες κινήσεις του υπουργείου. Τις επόμενες μέρες ο υφυπουργός θα επισκεφθεί την Κρήτη για το θέμα του αεροδρομίου στο Καστέλι, και μέχρι τέλος του μήνα, η ηγεσία του υπουργείου θα είναι στο Ηράκλειο με σκοπό να ανακοινώσει συγκεκριμένο σχεδιασμό και χρονοδιάγραμμα για το κομμάτι του ΒΟΑΚ, Χανιά – Άγιο Νικόλαο.
Όπως μεταδίδει το cretapost, o κ. Βαρδάκης επισήμανε στον κ. Κεφαλογιάννη ότι «δεν δικαιολογείται πλέον καμία καθυστέρηση. Ας σταματήσουμε επιτέλους τις κομματικές αντιπαραθέσεις και όλοι μαζί να κάνουμε ένα βήμα μπροστά για το καλό του τόπου μας.»
Για το Φράγμα Αμιρών – Αγίου Βασιλείου, μετά την ενημέρωση του Υφυπουργού, από το κ. Βαρδάκη, ο κ. Κεφαλογιάννης, δεσμεύτηκε ότι θα συμβάλλει στην ολοκλήρωση του έργου.
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής ανέφερε ότι είναι ένα έργο πνοής για ολόκληρο το Δήμο Βιάννου. Το 1979 ξεκίνησαν οι πρώτες σκέψεις και το 1995 συντάχθηκε και πήρε προέγκριση η πρώτη μελέτη. Από τότε όμως δεν έγινε σχεδόν τίποτα. Αρχές του 2016, σε συνεργασία με τον τότε Δήμαρχο κ. Μπαριτάκη και την ουσιαστική στήριξη του Περιφερειάρχη, ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου ώστε σήμερα να βρισκόμαστε στην τελική ευθεία. Είναι ίσως το μοναδικό εγγειοβελτιωτικό έργο με ώριμο πλέον φάκελο στην Κρήτη. Σε αυτό συντέλεσαν η διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, το Δασαρχείο, ο Περιφερειάρχης, που ήδη έχει εξασφαλίσει 2.500.000 εκ. ευρώ για τις απαλλοτριώσεις. Ο κ. Κεφαλογιάννης δεσμεύτηκε ότι θα ενεργοποιήσει την επίσπευση των διαδικασιών απαλλοτριώσεων, όπως αυτές προβλέπονται στο 7.Α. του ν.2882.
Δηλαδή πρέπει να υπάρξει γνωμοδότηση του Υπουργικού Συμβουλίου για την επίσπευση έγκρισης των απαλλοτριώσεων, δηλαδή μια τυπική διαδικασία.
Επίσης στην συζήτηση τέθηκε η υποχρεωτική αντικατάσταση του στόλου των λεωφορείων δημόσιας χρήσης μόλις αυτά συμπληρώσουν τα 27 έτη, θέμα για το οποίο συμφώνησαν οι δύο πλευρές να οριστεί κοινό ραντεβού με τους εμπλεκόμενους φορείς.
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό