Χρήστος Ταραντίλης: Όραμα μας για την Παιδεία η ισότητα «προς τα πάνω»
Ο κ. Ταραντίλης επεσήμανε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης συνολικά της Παιδείας, η ιδιωτική εκπαίδευση θα πρέπει να ιδωθεί ως συμπληρωματικός πυλώνας στην εκπαίδευση και όχι ως ανταγωνιστικό κομμάτι της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Κατά την διάρκεια της συζήτησης για το νομοσχέδιο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες επείγουσες διατάξεις αρμοδιότητας υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» στην ολομέλεια της Βουλής, ο Βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ Χρήστος Ταραντίλης υποστήριξε ότι η αναγκαιότητα του παρόντος νομοσχεδίου πηγάζει από την αναγκαιότητα άρσης της ισχύουσας μέχρι τώρα ακαμψίας, η οποία δημιουργεί αγκυλώσεις και κρατά δέσμια την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Πρόσθεσε ότι πάρα το γεγονός ότι επιστημονικές μελέτες έχουν καταδείξει ότι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας των μαθητών είναι το υψηλό επίπεδο αυτονομίας στον καθορισμό των προγραμμάτων σπουδών, στην Ελλάδα η περίπλοκη διαδικασία παρέκκλισης από το πρόγραμμα σπουδών οδηγεί σε αδυναμία ανάπτυξης καινοτόμων πρωτοβουλιών ή/και πειραματικών εκπαιδευτικών διαδικασιών.
Ο κ. Ταραντίλης επεσήμανε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης συνολικά της Παιδείας, η ιδιωτική εκπαίδευση θα πρέπει να ιδωθεί ως συμπληρωματικός πυλώνας στην εκπαίδευση και όχι ως ανταγωνιστικό κομμάτι της.
Η ομιλία έκλεισε τονίζοντας ότι οι όροι ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν πρέπει να καθηλώνονται στο όνομα μιας ισότητας «προς τα κάτω» και ότι αντιθέτως η ΝΔ ευαγγελίζεται για το μέλλον μία Παιδεία με όραμα την ισότητα «προς τα πάνω». Όραμα μας για την Παιδεία η ισότητα "προς τα πάνω”
Στη συζήτηση για το νομοσχέδιο ο ίδιος υποστήριξε ότι η αναγκαιότητα του παρόντος νομοσχεδίου πηγάζει από την αναγκαιότητα άρσης της ισχύουσας μέχρι τώρα ακαμψίας, η οποία δημιουργεί αγκυλώσεις και κρατά δέσμια την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Πρόσθεσε, ότι πάρα το γεγονός ότι επιστημονικές μελέτες έχουν καταδείξει ότι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας των μαθητών είναι το υψηλό επίπεδο αυτονομίας στον καθορισμό των προγραμμάτων σπουδών, στην Ελλάδα η περίπλοκη διαδικασία παρέκκλισης από το πρόγραμμα σπουδών οδηγεί σε αδυναμία ανάπτυξης καινοτόμων πρωτοβουλιών ή/και πειραματικών εκπαιδευτικών διαδικασιών.
Ο κ. Ταραντίλης επεσήμανε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης συνολικά της Παιδείας, η ιδιωτική εκπαίδευση θα πρέπει να ιδωθεί ως συμπληρωματικός πυλώνας στην εκπαίδευση και όχι ως ανταγωνιστικό κομμάτι της.
Η ομιλία έκλεισε τονίζοντας ότι οι όροι ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν πρέπει να καθηλώνονται στο όνομα μιας ισότητας «προς τα κάτω» και ότι αντιθέτως η ΝΔ ευαγγελίζεται για το μέλλον μία Παιδεία με όραμα την ισότητα «προς τα πάνω».
«Υπάρχει ένα νήπιο»: Η πιο ανατριχιαστική από τις χιλιάδες φωτογραφίες του Έπσταϊν και η καταγγελία του '96
«Χριστουγεννιάτικος κλοιός»: Διπλασιασμός περιπολιών και προσαγωγή «οποιουδήποτε κινείται ύποπτα» - Το σχέδιο της ΕΛΑΣ
Αγρότες: Χριστούγεννα στα μπλόκα με ανοιχτούς δρόμους - Ποιες ώρες ανοίγουν τα διόδια το Σαββατοκύριακο
«Καλησπέρα στον κανέναν»: Άδεια η αίθουσα στη συνέντευξη Τύπου του Σπανούλη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



