Αγρια πολιτική κόντρα για τις συνθήκες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στη μέση οι επιβάτες
Για διακίνηση fake news και ψέματα κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ το υπουργείο Μεταφορών. Καθημερινό φαινόμενο οι συνθήκες συνωστισμού στα ΜΜΜ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 15 λεπτά ┋
Σκληρή κόντρα μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης έχουν πυροδοτήσει οι ασφυκτικές συνθήκες συνωστισμού που επικρατούν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με τα οποία αναγκάζονται να μετακινούνται καθημερινά εκατομμύρια πολίτες εν μέσω πανδημίας.
Εν αναμονή της απάντησης του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη στην επίκαιρη ερώτηση που υπέβαλε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας για τις αστικές συγκοινωνίες, το υπουργείο Μεταφορών με σημερινή του ανακοίνωση κατηγορεί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για διακίνηση fake news και χοντροκομμένων ψεμάτων, την ώρα που η χώρα προσπαθεί να αντιμετωπίσει μια πρωτοφανή πανδημία που πλήττει όλον τον κόσμο.
Ειδικότερα το υπουργείο Μεταφορών παραθέτει μία λίστα με τα «6 ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ» σημειώνοντας ότι όσα χρόνια βρίσκονταν στην κυβέρνηση δεν προχώρησαν ούτε σε μία πρόσληψη στις αστικές συγκοινωνίες και κατηγορώντας τους ότι «πετάνε νούμερα στην τύχη» αναφορικά με τα οχήματα που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν εάν επισκευάζονταν.
Επιπλέον το υπουργείο χαρακτηρίζει ψευδή τα επιχειρήματα περί υψηλού κόστους της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ και του leasing για την απόκτηση λεωφορείων χωρίς ωστόσο να έχει δημοσιοποιηθεί ακόμα ούτε η σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ Αττικής αλλά ούτε και το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για την απόκτηση 300 λεωφορείων μέσω leasing, ο οποίος ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή.
Η ανακοίνωση αναφέρεται και στο διαγωνισμό για την απόκτηση 750 νέων λεωφορείων, τον οποίο είχε εκκινήσει η προηγούμενη κυβέρνηση τονίζοντας ότι δεν τον ακύρωσε η κυβέρνηση της ΝΔ αλλά η Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών. Ο εν λόγω διαγωνισμός ακυρώθηκε εδώ και ένα χρόνο, με τις αρχικές δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή να κάνουν λόγο για προκήρυξη νέου σε διάστημα 4 – 5 μηνών, δηλαδή έως τον περασμένο Ιούλιο. Μέχρι τώρα, πάντως, δεν έχει προκηρυχθεί κανένας από τους δύο διαγωνισμούς (η προμήθεια θα χωριστεί σε δύο διαγωνισμούς, έναν για οχήματα diesel και φυσικού αερίου και έναν για ηλεκτρικά οχήματα) για τα συνολικά 1.300 οχήματα που προγραμματίζεται να αγοραστούν. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το νέο χρονοδιάγραμμα για την προκήρυξη του διαγωνισμού προμήθειας των πρώτων 600 οχημάτων έχει μετατεθεί έως το τέλος Νοεμβρίου με στόχο τα πρώτα λεωφορεία να κυκλοφορήσουν έως το τέλος του 2021.
«Στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πραγματοποιείται μια καθημερινή διαχείριση κρίσης. Προσπαθούμε να κάνουμε όσα δεν είχαν γίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Μέρα με τη μέρα, τα δρομολόγια πυκνώνουν. Σίγουρα μένουν πολλά να γίνουν ακόμα. Όμως εφαρμόζουμε βήμα - βήμα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, σε 3 φάσεις: Ανάταξη – Ενίσχυση – Ανανέωση. Ευχαριστούμε όσους εργάζονται με φιλότιμο για την επιτυχία αυτής της κοινής προσπάθειας και τους πολίτες για την κατανόησή τους. Όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού δεν έκανε τίποτα θετικό για τις αστικές συγκοινωνίες ως κυβέρνηση, ας κρατήσει τουλάχιστον κάποια σοβαρότητα και υπευθυνότητα ως αντιπολίτευση» σημειώνει η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών.
Αναλυτικά, «τα έξι ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ», στα οποία αναφέρεται η ανακοίνωση είναι:
«Ψέμα πρώτο: Ότι δήθεν τώρα τους έπιασε ο πόνος για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η πραγματικότητα είναι ότι τόσα χρόνια στην κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη στις αστικές συγκοινωνίες, δεν πήρε ούτε ένα νέο λεωφορείο και, παρόλο που ακρίβυνε τα εισιτήρια από 1,20 στο 1,40, διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ψέμα δεύτερο: Ότι δήθεν κρατάμε λεωφορεία στα αμαξοστάσια, τα οποία θα μπορούσαν να βγουν στο δρόμο. Πετάνε και νούμερα στην τύχη, τη μια λένε 270, την άλλη 170, ούτε οι ίδιοι ξέρουν... Μα ποιος μπορεί να πιστέψει ότι θα κρατούσαμε έστω και ένα λεωφορείο που μπορεί να κυκλοφορήσει; Η πραγματικότητα είναι ότι, αντιθέτως, όλο αυτό το διάστημα καταφέραμε να αυξήσουμε τα λεωφορεία που κυκλοφορούν, από 850 που παραλάβαμε σε 1100. Κι αυτό έγινε με σκληρή δουλειά των άξιων τεχνικών της ΟΣΥ. Δυστυχώς πλέον έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες ανάταξης του στόλου που υπήρχαν. Επειδή ο στόλος είναι πάρα πολύ παλιός, οχήματα 18 και 19 ετών μάς άφησε πίσω του ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι δεδομένο ότι κάθε τόσο κάποια πρέπει να πηγαίνουν για σέρβις και συντήρηση.
Αντίστοιχη εικόνα και στη Θεσσαλονίκη. Παραλάβαμε τον Αύγουστο του 2019, 235 λεωφορεία και σήμερα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης 411. Δηλαδή, με την ανάταξη, το leasing και τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, έχει ήδη αυξηθεί ο στόλος κατά 75%.
Ψέμα τρίτο: Ότι δήθεν η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και το leasing έχουν υψηλό κόστος. Ως κλασική λαϊκίστικη αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ δήθεν ανησυχεί για τα προβλήματα αλλά ταυτόχρονα αντιτίθεται σθεναρά σε κάθε λύση. Η πραγματικότητα είναι ότι σε μια επείγουσα κατάσταση, εφαρμόζουμε καινοτόμες λύσεις που φέρνουν ταχύτερα αποτελέσματα. Ενώνουμε δυνάμεις με τον ιδιωτικό τομέα. Κι αυτό όχι με υψηλότερο κόστος, αλλά με οικονομικό όφελος. Ενδεικτικά, στη σύμπραξη των ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, το κόστος έπεσε από 4 ευρώ/χλμ σε 1,42 ευρώ/χλμ. Ενώ το leasing έχει μισό κόστος από την αγορά κι επιπλέον συμπεριλαμβάνει κόστη ανταλλακτικών και συντήρησης.
Ψέμα τέταρτο: Ότι δήθεν έχουμε σταματήσει να αγοράζουμε ανταλλακτικά. Απαντάμε με στοιχεία: Από τον Ιούλιο του 2019 μέχρι το Μάρτιο του 2020 είχαν δαπανηθεί περίπου 5,7 εκατ. ευρώ σε ανταλλακτικά. Από το Μάρτιο μέχρι σήμερα, εν μέσω πανδημίας δηλαδή, δαπανήθηκαν σε ανταλλακτικά και αναλώσιμα περίπου 7 εκ ευρώ ακόμα.
Ψέμα πέμπτο: Ότι δήθεν η κυβέρνησή μας σταμάτησε το διαγωνισμό για προμήθεια λεωφορείων. Δεν τον ακύρωσε καμία κυβέρνηση και κανένας Υπουργός, αλλά η αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών, γιατί έκρινε πως παραβίαζε ευθέως διατάξεις της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας και τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού, περιλάμβανε προβληματικές τεχνικές προδιαγραφές και δημιουργούσε ερωτηματικά ως προς τη χρηματοδότησή του. Όλα αυτά, τα έκρινε η Ανεξάρτητη Αρχή. Συνεπώς τίποτα δεν ακύρωσε η κυβέρνησή μας.
Αντιθέτως, προχωράμε τη διαδικασία για προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια 1300 νέων λεωφορείων, φιλικών προς το περιβάλλον, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ψέμα έκτο: Ότι δήθεν καθυστερούν οι προσλήψεις. Επί 4,5 χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε μία! Η πραγματικότητα είναι ότι η δική μας κυβέρνηση, με διαδικασίες fast track αλλά σύμφωνες με το ΑΣΕΠ, προχωρά σε 655 προσλήψεις στις ειδικότητες αιχμής, οδηγούς και τεχνικούς. Ενώ μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ προστίθενται και άλλοι 500 οδηγοί στο δυναμικό του ΟΑΣΑ».
Με έξι αλήθειες απαντά ο ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας λόγο για «πολιτικό θράσος, ψευδείς και ανυπόστατες στρεβλώσεις της πραγματικότητας»
Πολιτικό θράσος καταλογίζουν στην κυβέρνηση ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής Τομεάρχης, Χρήστος Γιαννούλης κάνοντας λόγο για «ψευδείς και ανυπόστατες αναφορές και στρεβλώσεις της πραγματικότητας» αναφορικά με την ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών που είχε προηγηθεί με θέμα τα έξι ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ για τις αστικές συγκοινωνίες.
Οι δύο βουλευτές χαρακτηρίζουν την ανακοίνωση «μνημείο ανακρίβειας και ψεμάτων» συμπληρώνοντας ότι στο μόνο σημείο που συμφωνούν είναι στις ευχαριστίες και το σεβασμό προς τους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες, οι οποίοι, «παρά το γεγονός ότι διοικούνται από ερασιτέχνες μάγους και ελλιποβαρείς πολιτικούς, εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό και μάχονται για καλύτερες δημόσιες συγκοινωνίες».
«Αναρωτιόμαστε αν έχει απομείνει ψήγμα ευθύνης απέναντι στους πολίτες που δοκιμάζονται σε συνθήκες πανδημίας από την ανικανότητα και την αδιαφορία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» σημειώνουν οι δύο Τομεάρχες απαντώντας στη σχετική ανακοίνωση με έξι αλήθειες, αποδίδοντας σε «πολιτικό γινάτι του κ. Καραμανλή» την ακύρωση του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 λεωφορείων:
Αλήθεια πρώτη: Περισσεύει το θράσος όταν η Ν.Δ. κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών, την ώρα που οι δικές της κυβερνήσεις (Κ. Καραμανλή και Αντ. Σαμαρά) δεν είχαν προβλέψει, επί μία δεκαετία, ούτε ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την προμήθεια νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τολμάνε, επίσης, να αναφέρονται σε προσλήψεις, όταν οι ίδιοι με τα μνημόνια που υπέγραψαν έκλεισαν ερμητικά την πόρτα της ενίσχυσης των φορέων του δημοσίου με ανθρώπινο δυναμικό. Η προκήρυξη του διαγωνισμού για τα 750 νέα λεωφορεία, που ακυρώθηκε από πολιτικό γινάτι του κ. Καραμανλή, προέβλεπε υποχρέωση του αναδόχου για 12ετη συντήρηση και παροχή των ανταλλακτικών των οχημάτων. Μια επιλογή που άνοιγε οικονομικό χώρο (και) για την μείωση του εισιτηρίου, ως λογικό αποτέλεσμα της μείωσης του λειτουργικού κόστους.
Αλήθεια δεύτερη: Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο κ. Καραμανλής υποστηρίζουν ότι παρέλαβαν στην Αθήνα μόνο 850 λεωφορεία, αποκρύπτοντας ότι αυτός ο αριθμός αφορούσε τα θερινά δρομολόγια του 2019. Όπως προκύπτει από τα αδιάψευστα στοιχεία του συστήματος της τηλεματικής στην Αθήνα -πλην της θερινής περιόδου- καταγράφηκαν περίπου 1.500 μοναδικά στίγματα λεωφορείων και τρόλεϊ μέσα σε ένα έτος, κάτι που καταρρίπτει επίσης το επιχείρημα περί «850 οχημάτων». Η αναφορά σε μειωμένο αριθμό λεωφορείων βοηθά τη Ν.Δ.να δικαιολογήσει την παραχώρηση 60 αστικών γραμμών στα ΚΤΕΛ και τη (χρυσοπληρωμένη) μίσθωση 300 μεταχειρισμένων οχημάτων, την ώρα που υπάρχουν διαθέσιμα πάνω από 1.400 αστικά λεωφορεία και 350 τρόλεϊ στην Αθήνα. Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη, από τα 350-400 λεωφορεία που πραγματοποιούσαν δρομολόγια μέχρι το 2019, κατάφεραν να ρίξουν σε έναν χρόνο τον αριθμό τους στο μισό (περίπου 180 λεωφορεία).
Τα 270 οχήματα βρίσκονται, όντως, ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια του ΟΣΥ στην Αθήνα. Οι εργαζόμενοι το ξέρουν, εμείς το διαπιστώσαμε σε πρόσφατη επίσκεψή μας. Ας το παραδεχθεί και ο κ. Καραμανλής, εκτός κι αν δεν το γνωρίζει καν.
Αλήθεια τρίτη: Κεντρική πολιτική της Ν.Δ. είναι να παραδώσει μεγάλο μέρος του έργου των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στα ΚΤΕΛ, τα οποία, ιδιαίτερα στην Αττική, είναι γνωστά για τις δυσλειτουργίες, την κακοδιαχείριση, τις μαύρες τρύπες και την ταλαιπωρία των πολιτών. Πριν κοστολογήσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες θα ήταν χρήσιμο να τις αξιολογούν ως ισότιμες. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία σε ενοικίαση leasing, το σέρβις και την προμήθεια ανταλλακτικών να την πληρώνει ο αγοραστής. Συμβαίνει στη σύμβαση του ΟΑΣΘ, όπου μόλις πριν από λίγες ημέρες αποφασίστηκε προμήθεια ανταλλακτικών για τα «νέα» λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Αυτά που στερούνται παραθύρων και ασφαλούς αερισμού. Ενώ έχουν μία μόνο θύρα ανόδου και καθόδου.
Αλήθεια τέταρτη: Προφανώς και οι προμήθειες σε ανταλλακτικά ήταν αναντίστοιχες των αναγκών. Γεγονός που επιβεβαιώνουν και οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το εξώδικο που απέστειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ πριν από τρεις μήνες, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται ρητά πως «…ουδέν πράξατε για την αγορά ανταλλακτικών και επιδιόρθωση βλαβών των λεωφορείων για την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ με τουλάχιστον 100 λεωφορεία»
Αλήθεια πέμπτη: Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο κ. Καραμανλής ακύρωσαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια 750 σύγχρονων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, επικαλούμενοι δύο τυπικές παρατηρήσεις, απολύτως συνηθισμένες σε τέτοιες διαδικασίες. Η Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών, την οποία επικαλείται η Ν.Δ., θεσπίστηκε επί ΣΥΡΙΖΑ γιατί με το προηγούμενο νομικό καθεστώς, τους διαγωνισμούς προκήρυσσαν οι ίδιοι οι φορείς με μία και μόνο επιτροπή να εποπτεύει όλα τα στάδια. Ξέρουμε ότι με την αλλαγή αυτή χαλάσαμε κάποιες «δουλειές» και επικερδείς «συνεργασίες». Ομως με την αλλαγή αυτή βάλαμε κανόνες διαφάνειας.
Επίσης, να μην ξεχνάμε ότι επί Ν.Δ. έγινε απένταξη του έργου της προμήθειας 92 καινούργιων λεωφορείων για τον ΟΑΣΑ που θα χρηματοδοτούνταν μέσω του ΠΕΠ Αττικής, με αξιοποίηση πόρων του ΕΣΠΑ 2014-2020.
Αλήθεια έκτη: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, που επί 16 μήνες δεν έκανε απολύτως τίποτα για τις αστικές συγκοινωνίες, μόλις την περασμένη Παρασκευή, όταν πλέον έφτασε ο κόμπος στο χτένι, αποφάσισε να προχωρήσει σε προκήρυξη 655 προσλήψεων οδηγών και τεχνικών. Εάν το είχε πράξει πολύ νωρίτερα, όπως την προτρέπαμε, πολύ περισσότερα λεωφορεία θα εξυπηρετούσαν τα δρομολόγια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επισημάνουμε, ακόμα, ότι χρειάζεται πολύ θράσος για να επικαλείται η Ν.Δ. τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ για ένταξη 500 οδηγών στο δυναμικό του ΟΑΣΑ. Οδηγών με χαμηλότερους μισθούς και χειρότερες εργασιακές συνθήκες σε σχέση με αυτές των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ. Εκτός από τα εργασιακά δικαιώματα αυτών των οδηγών, υπάρχουν πολλές αμφιβολίες και για τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφαλείας που ακολουθούνται για τους ίδιους και τους επιβάτες. Φαίνεται πως η εργασιακή ζούγκλα είναι αυτό που προκρίνουν οι νεοφώτιστοι ή οι προερχόμενοι από μεγάλα τζάκια υπουργοί της ΝΔ.
Επίκαιρη ερώτηση προς τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, κατέθεσε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρα για τις αστικές συγκοινωνίες
Για έλλειψη ενίσχυσης ή σχεδίου ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών εν μέσω πανδημίας και για καθημερινά φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ, τα οποία προκαλούν μεγάλους υγειονομικούς κινδύνους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους εργαζομένους στις συγκοινωνιακές εταιρίες, κάνει λόγο στην επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προς τον Πρωθυπουργό, ο Αλέξης Τσίπρας.
Στην ερώτηση, η οποία θα απαντηθεί την Παρασκευή, σημειώνει ότι το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών είναι κατώτερο των τρεχουσών έκτακτων αναγκών και υπογραμμίζει πως «τους τελευταίους μήνες, παρότι επιτασσόταν να γίνει το ακριβώς αντίθετο:
Δεν αυξήσατε τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ υπάρχουν καταγγελίες ακόμη και για μειώσεις αυτών.
Κρατάτε ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια του Ο.ΣΥ. εκατοντάδες οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ), λόγω έλλειψης οδηγών ή ακόμη και λόγω μικρών βλαβών.
Διατηρείτε, ακόμη και τώρα, εν μέσω πανδημίας, αποσπασμένους σε γραφεία βουλευτών και υπουργών οδηγούς του Ο.ΣΥ., οι οποίοι θα μπορούσαν να συνεισφέρουν άμεσα στην αύξηση των καθημερινών δρομολογίων.
Καθυστερήσατε επί δύο μήνες, από την έκδοση σχετικής ΠΝΠ, την προκήρυξη προσλήψεων οδηγών και τεχνιτών σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ. Προσλήψεις που θα μπορούσατε, άλλωστε, να είχατε δρομολογήσει πολύ νωρίτερα, αξιοποιώντας το δημοσιονομικό μαξιλάρι των 37 δις ευρώ και τον κανόνα «1 προς 1» στο λόγο προσλήψεων /αποχωρήσεων δημοσίων υπαλλήλων, που παραλάβατε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Ακυρώσατε τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Διαγωνισμός που περιλάμβανε το κόστος ανταλλακτικών και συντηρήσεων για 12 έτη προκειμένου να διακοπεί το πάρτι των απευθείας αναθέσεων.
Απεντάξατε την προμήθεια 92 νέων λεωφορείων από το πρόγραμμα ενίσχυσης του στόλου των ΜΜΜ μέσω του ΠΕΠ Αττικής».
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτηρίζει τη σύναψη της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ Αττικής ανεπαρκή συμπληρωνοντας πως «δεν έχει δημοσιοποιηθεί έως τώρα, καθιστώντας άγνωστους τους όρους της και δημιουργώντας αμφιβολίες ως προς τη διαφύλαξη του δημοσίου συμφέροντος και ως προς τη διασφάλιση κρίσιμων παραμέτρων, όπως η καταλληλότητα των οχημάτων των ΚΤΕΛ για τη μεταφορά των ΑμεΑ, η διασύνδεσή τους με το ενιαίο σύστημα τηλεματικής του ΟΣΥ κ.ά.».
Ο κ. Τσίπρας αφού κάνει λόγο για «οκτώ μήνες αδράνειας», καλεί τον Πρωθυπουργό να απαντήσει εάν θα υλοποιηθεί ένα σχέδιο άμεσης, ουσιαστικής ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών, προκειμένου να αποφευχθούν τα φαινόμενα καθημερινού συνωστισμού των πολιτών. Ρωτά επίσης εάν η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των συγκοινωνιών όπως, για παράδειγμα, στην επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για 750 νέα λεωφορεία, στην επανένταξη της αγοράς των 92 λεωφορείων σε πρόγραμμα χρηματοδότησης του ΠΕΠ Αττικής για την ενίσχυση του στόλου των ΜΜΜ και στην επιδιόρθωση των οχημάτων που βρίσκονται στα αμαξοστάσια ακόμη και με μικρές βλάβες, ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στην αναζήτηση κινήτρου του δράστη της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr