ΣΥΡΙΖΑ: Υποκρισία και φθηνοί επικοινωνιακοί χειρισμοί από την κυβέρνηση για τα Τέμπη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Υποκρισία και φθηνούς επικοινωνιακούς χειρισμούς που αποσκοπούν στο να πείσει πως φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από την κυβέρνηση αποδίδει στο Μέγαρο Μαξίμου ο ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία επιμένοντας για απαντήσεις αναφορικά με την τραγωδία στα Τέμπη.
Την ίδια ώρα η Κουμουνδούρου σχολιάζει δηκτικά την πρωτοβουλία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ντογιάκου να διατάξει έρευνα για σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης το 2017 και διερωτάται αν θα επιδείξει την ίδια επιμέλεια να διατάξει αντίστοιχες έρευνες διατάσσοντας αντίστοιχες έρευνες και για τα συνολικά 11 σιδηροδρομικά ατυχήματα την περίοδο από το 2020 έως το 2023.
Ο ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία επιμένει στο γεγονός πως η κυβέρνηση αποφεύγει να δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα που θέτει η αξιωματική αντιπολίτευση με πρώτιστο αυτό που αφορά στην διάλυση όλων των δικλείδων ασφαλείας που υπήρχαν και θα μπορούσαν να αποτρέψουν την τραγωδία. Αντιθέτως η κυβέρνηση εστιάζει στη μη έγκαιρη λειτουργία του συστήματος ETCS - για το οποίο φέρει μεγάλες ευθύνες εδώ και 4 χρόνια αφού παρέλαβε το έργο σε εκτέλεση και με υποχρέωση ολοκλήρωσης εντός του 2020 - για να μην δώσει απαντήσεις στο πώς τόσα χρόνια που δεν λειτουργούσε το σύστημα δεν είχαμε τέτοια δυστυχήματα και τραγωδίες.
Επίσης, σχολιάζει πως οι κυβερνώντας δεν έχουν δώσει καμία πειστική απάντηση στην αποκάλυψη πως μέχρι τον Ιούλιο του 2019 στο σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε κέντρο τηλεδιοίκησης, όμως -σύμφωνα με ενεργούς σταθμάρχες- σταμάτησε να λειτουργεί το καλοκαίρι του 2019, αφού δεν αποκαταστάθηκαν ποτέ οι ζημιές που προκλήθηκαν από πυρκαγιά. Εκ παραλλήλου κατά τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ η κυβέρνηση δεν απαντά ούτε για τους λόγους για τους οποίους απαξιώθηκε και σταμάτησε να λειτουργεί το 2020 το δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Αθήνα που ήλεγχε την πορεία όλων των συρμών πανελλαδικά.
Επιπλέον, η κυβέρνηση δεν έχει απαντήσει μέχρι τώρα στο μείζον ερώτημα για το ποιος και γιατί τοποθέτησε με παράνομη μετάταξη των εν λόγω σταθμάρχη. Στην αξιωματική αντιπολίτευση πέντε μόλις μέρες μετά την έγκριση της μετάταξης ο κ. Καραμανλής με υπουργική απόφασή του στις 30 Μαΐου του 2020 έδωσε πράσινο φως στην μετάταξη με την παράκαμψη του ηλικιακού ορίου των 48 ετών.
Απαντήσεις κατά την Κουμουνδούρου ζητούν και οι αποκαλύψεις του Τύπου περί συναλλαγής της κυβέρνησης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε βάρος του Δημοσίου και των συστημάτων ασφαλείας. Θυμίζουν ότι το 2020 η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε συμφωνήσει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει η Ιταλική εταιρία επενδύσεις ύψους 650 εκ. ευρώ και από την πλευρά του το Δημόσιο να αναλάβει την ολοκλήρωση των συστημάτων ασφαλείας. Η σύμβαση αυτή δεν ήρθε ποτέ προς ψήφιση και στη συνέχεια άλλαξε το 2022. Στην αλλαγμένη σύμβαση η εταιρεία σύμφωνα με τις αποκαλύψεις της ΕφΣυν και της “Δημοκρατίας” απαλλάχθηκε από επενδύσεις σχεδόν 600 εκ. ευρώ και ταυτόχρονα απαλείφθηκε η υποχρέωση του Δημοσίου να ολοκληρώσει στα συστήματα ασφαλείας.
Κατά την Κουμουνδούρου ένα ακόμη ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί από την κυβέρνηση είναι γιατί ενώ ο πρωθυπουργός στο τηλεοπτικό του μήνυμα είπε ότι οι επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους εξακολουθούν να βρίσκονται στις θέσεις τους και υπογράφουν αποφάσεις χωρίς κανένας από τις αρμόδιες Αρχές να έχει μεριμνήσει ώστε να προστατευθούν κρίσιμα έγγραφα. Μάλιστα ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Νίκος Παππάς έχει διερωτηθεί δημοσίως εάν έχουν τεθεί σε λειτουργία οι καταστροφείς εγγράφων.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στη φυλακή ο δράστης της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr