Κορονοϊός: Πρόστιμο σε εταιρεία ρούχων στην Αυστραλία για διαφήμιση
Newsroom
Πρόστιμο σε εταιρεία αθλητικών ρούχων επέβαλαν οι υγειονομικές Αρχές της Αυστραλίας, καθώς σε διαφήμιση άφηνε υπόνοιες ότι τα προϊόντα της είναι «αντιικά».
Συγκεκριμένα, η Lorna Jane θα πρέπει να πληρώσει το ποσό των 40.000 αυστραλιανών δολαρίων (24.000 ευρώ). «Αυτό το είδος διαφήμισης μπορεί να έχει επιβλαβείς συνέπειες για την αυστραλιανή κοινότητα, δημιουργώντας ένα απατηλό αίσθημα ασφάλειας και παρακινώντας τους ανθρώπους να μειώσουν την επαγρύπνησή τους στον τομέα της υγιεινής και της κοινωνικής απόστασης», δήλωσε από την πλευρά του ο Τζον Σκέριτ, αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
Αντιμέτωπη με επικρίσεις, η εταιρεία, η οποία άλλαξε τον χαρακτηρισμό των επίμαχων ρούχων σε «αντιβακτηριδιακά» από «αντιιικά», διαβεβαίωσε πως δεν είχε ποτέ την πρόθεση να αφήσει να εννοηθεί πως τα προϊόντα της είχαν προστατευτικές ιδιότητες.
Μάλλον ήθελε να πει ότι προσέφεραν «επιπλέον προστασία, όπως ένα αντισηπτικό για τα χέρια, αλλά για τα ρούχα που φοράμε», εξήγησε σε μια ανακοίνωση. «Δεν προσπαθούμε να αποκομίσουμε κέρδος με οποιονδήποτε τρόπο από τον φόβο που προκαλεί ο κορονοϊός».
Στα τέλη Απριλίου, παρόμοια ποινή επιβλήθηκε στον διάσημο Αυστραλό σεφ Πιτ Έβανς για την προώθηση μιας συσκευής που μπορούσε, όπως έλεγε, να βοηθήσει στη θεραπεία του κορονοϊού.
- Πόρισμα Hellenic Train για Τέμπη: «Η έκρηξη και η πυρκαγιά ήταν μια ατυχής σύμπτωση»
- Στο μικροσκόπιο ο θάνατος Καλογήρου: Αποκλείει την αυτοκτονία ο Τσούκαλης - Οι τοξικολογικές θα ρίξουν «φως»
- Σήμερα η πιο κρύα μέρα του χειμώνα: Πού θα χιονίσει - Live η πορεία της κακοκαιρίας Coral
- Μόνιμα στη δίνη της ακρίβειας: Τα δύο προϊόντα σούπερ μάρκετ που «εκτοξεύτηκαν» το 2025