Τουρκία: Φαραωνικό σχέδιο Ερντογάν για μετατροπή της Κωνσταντινούπολης σε νησί!
NewsroomΟραμα να μετατρέψει την Κωνσταντινούπολη σε νησί και σε μια περιοχή τύπου... «Μανχάταν» φαίνεται πως έχει ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV. Το σχέδιο του Τούρκου προέδρου που τελικά εγκρίθηκε και ανακοινώθηκε το Σάββατο από τον υπουργό Περιβάλλοντος της Τουρκίας αναμένεται να κοστίσει στην χώρα περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ετσι, οι εργασίες προχωρούν παρά τις έντονες αντιδράσεις από πολλούς φορείς. Από την μία υπάρχουν οι φωνές των οικολόγων που τονίζουν πως το έργο δεν πρέπει να προχωρήσει για περιβαλλοντικούς λόγους, καθώς θα μολύνει τον υδροφόρο ορίζοντα μιας πόλης με 15 εκατομμύρια πληθυσμό. Από την άλλη, υπάρχουν και εκείνοι που θέτουν ερωτήματα για τις σπατάλες του Τούρκου προέδρου την ώρα μάλιστα που η χώρα βιώνει ισχυρή οικονομική κρίση μετά την κατάρρευση της τουρκικής λίρας αλλά και εν μέσω πανδημίας.
Διαβάστε επίσης: Διώρυγα Σουέζ: Το πλοίο που «φρενάρει» την παγκόσμια οικονομία - Ζημία 14 εκατ. την ημέρα
Ποια είναι όμως τα κίνητρα που έχει στα χέρια του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τα οποία του δίνουν έναυσμα να προχωρήσει; Οι ειδικοί επισημαίνουν πως ο πιο βασικός λόγος που του δίνει ώθηση είναι τα κέρδη που θα έχει ο κατασκευαστικός τομέας από την τυχόν ολοκλήρωση του έργου. Αλλοι πάλι σχολιάζουν πως πίσω από το έργο κρύβονται τα σίγουρα κέρδη για τους χρηματοδότες και φίλους του επιχειρηματίες, ίσως και την ίδια την οικογένειά του.
Τέλος, όσοι γνωρίζουν τον Τούρκο πρόεδρο χρόνια υπογραμμίζουν πως πίσω από την πρωτοβουλία για μετατροπή της Κωνσταντινούπολης σε νησί βρίσκεται μόνο το όραμά του για την μεγάλη ιδέα και την επιθυμία του να μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που έκανε πράξη ό,τι κανένας άλλος.
Διαβάστε επίσης: Παραλήρημα Μπαχτσελί: Οι Ελληνες θα πληρώσουν το τίμημα για το αίμα του 1821
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά