Απαγόρευση σε διαφημίσεις για γλυκά και αναψυκτικά για καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας
NewsroomΗ ισπανική κυβέρνηση ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θέλει να απαγορεύσει τις διαφημίσεις ζαχαρωδών προϊόντων, όπως παγωτών και αναψυκτικών, που απευθύνονται σε παιδιά για να αντιμετωπίσει την παιδική παχυσαρκία.
Η απαγόρευση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή το 2022. Θα αφορά τις διαφημίσεις που στοχεύουν στους καταναλωτές κάτω των 16 ετών, στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, όπως είπε ο υπουργός Καταναλωτή, Αλμπέρτο Γκαρθόν. «Οι ανήλικοι είναι ευάλωτοι καταναλωτές και έχουν την υποχρέωση να τους προστατεύουμε από τις διαφημίσεις», υποστήριξε.
Το σχέδιο αυτό αφορά τις σοκολάτες, τα ζαχαρωτά, ορισμένα γλυκά, τα αναψυκτικά αλλά και τα παγωτά, ανέφερε η κυβέρνηση η οποία έλαβε υπόψη της τα διατροφικά κριτήρια που θέτει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Ο Αλμπέρτο Γκαρθόν είπε ότι θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπως της Νορβηγίας, της Πορτογαλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σήμερα, στην Ισπανία ένα στα τρία παιδιά θεωρείται υπέρβαρο. Το 1984 το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 3%. «Η διαφήμιση είναι ένας από αυτούς που ευθύνονται για αυτό το ποσοστό», επέμεινε ο υπουργός. Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, σε πανεθνικό επίπεδο, οι παχύσαρκοι στην ηλικιακή ομάδα 5-19 ετών αυξήθηκαν από 4% το 1975 σε πάνω από 18% σήμερα.
Καπραβέλος για Θεσσαλονίκη: Αρχίζουμε να βιώνουμε τον εφιάλτη του περσινού Νοεμβρίου
Καιρός: 13 μήνες μετά τον «Ιανό», έρχεται ο «Νέαρχος» - Οι περιοχές που θα επηρεαστούν
«Ήρωες» 1940-2021- Το Εθνος tv στο Αλβανικό μέτωπο
Τατάρ: «Δεν είναι δυνατό να ζήσουμε Έλληνες και Τούρκοι μαζί στην Κύπρο»
- Πηγές ΝΔ: Συγγνώμη Κασσελάκη σε Συραγγέλα για Πολάκη - «Ήταν υποκριτική»
- Τι συζητήθηκε στο Μαξίμου για την άνοδο των τιμών χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος: Ανακοινώσεις εντός των επόμενων ημερών
- Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ: Κορυφώνεται το κύμα καύσωνα Τετάρτη και Πέμπτη με 43αρια
- Θύμα φάρσας στη Μύκονο ο Ματ Ντέιμον - Εκκενώθηκαν μαγαζιά λόγω προειδοποιήσης για βόμβα