Συντριβή Boeing 737 στην Κίνα: Βρέθηκε το ένα μαύρο κουτί
NewsroomΕντοπίστηκε η μία ηλεκτρονική συσκευή καταγραφής της πτήσης του Boeing 737-800 που συνετρίβη τη Δευτέρα στην Κίνα με 132 επιβαίνοντες, γνωστοποίησε σήμερα αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (CAAC). Την ίδια ώρα, οι ελπίδες για επιζώντες σβήνουν όλο και περισσότερο.
«Ένα μαύρο κουτί της πτήσης MU5735 της China Eastern βρέθηκε στις 23 Μαρτίου» είπε σε δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος της CAAC, Λιου Λουσόνγκ.
Υπενθυμίζεται πως το αεροσκάφος της China Eastern Airlines εκτελούσε εσωτερική πτήση ανάμεσα στις πόλεις Κουνμίνγκ, στο νοτιοδυτικό τμήμα της Κίνας και Καντόνα, στο νότιο, όταν συνετρίβη τη Δευτέρα σε δασώδη ορεινή περιοχή στην Γουτζού στο νότιο τμήμα της χώρας.
Άμεσα, εκατοντάδες πυροσβέστες, στρατιωτικοί, γιατροί, εθελοντές και τοπικοί πολιτικοί αξιωματούχοι κινητοποιήθηκαν για να βρουν ίχνη από τους επιβαίνοντες, προσωπικά τους αντικείμενα και τα μαύρα κουτιά του αεροπλάνου. Σχετικά, υπεύθυνος της πολιτικής αεροπορίας δήλωσε την Τρίτη πως προς το παρόν δεν έχει βρεθεί κανένας επιζών.
Ωστόσο, η σχεδόν κάθετη πτώση του αεροπλάνου προτού προκληθεί φωτιά δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ελπίδες.
Νωρίτερα σήμερα, είχε ανακοινωθεί διακοπή των ερευνών λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων που πλημμύρισαν με νερό την περιοχή της συντριβής του αεροπλάνου, με τη λάσπη να καθιστά επικίνδυνο το έδαφος για τα σωστικά συνεργεία.
«Μπορεί να προκληθούν μικρές κατολισθήσεις», δήλωσε δημοσιογράφος του δημόσιου τηλεοπτικού δικτύου CCTV, ο οποίος σημείωσε ότι εξακολουθεί να υπάρχει «οσμή κηροζίνης» στο σημείο, δύο ημέρες μετά την τραγωδία.
«Στο σημείο πρόσκρουσης του αεροπλάνου έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος λάκκος. Εκεί έχει συσσωρευτεί νερό (...) και σίγουρα θα είναι απαραίτητο να γίνουν εργασίες απάντλησης των υδάτων», τόνισε έπειτα.
«Αν επιβεβαιωθούν 123 νεκροί θα είναι η χειρότερη αεροπορική τραγωδία»
Η επιβεβαίωση του θανάτου των 123 επιβατών και των εννέα μελών του πληρώματος του αεροπλάνου θα καταστήσει το δυστύχημα αυτό την χειρότερη αεροπορική τραγωδία από το 1994 στην Κίνα, όπου η αεροπορική ασφάλεια κρίνεται πολύ καλή από ειδικούς.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του εξιδεικευμένου ιστοτόπου Flightradar, το αεροπλάνο σημείωσε απότομη πτώση προς το έδαφος προτού συντριβεί, κάτι που κρίθηκε ασυνήθιστο από τους ειδικούς.
«Όταν ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας αντιλήφθηκε την μεγάλη μείωση ύψους του αεροπλάνου, προσπάθησε αμέσως να επικοινωνήσει με το πλήρωμα, πολλές φορές, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση», είπε χθες ο Τζου Τάο, διευθυντής αεροπορικής ασφάλειας στην CAAC.
Υπογραμμίζεται πως το αεροπλάνο δεν ήταν παλιό, βρισκόταν σε υπηρεσία στην Κίνα από το 2015 και είχε ήδη πραγματοποιήσει σχεδόν 9.000 πτήσεις άνω των 18.000 ωρών, διευκρίνισε. Σύμφωνα με την China Eastern, πληρούσε όλες τις απαιτήσεις αξιοπλοΐας.
Η CAAC έδωσε εξάλλου εντολή για γενική επιθεώρηση στον αεροπορικό τομέα τις δύο επόμενες εβδομάδες.
- Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ από την πρώτη Κυριακή ο Σωκράτης Φάμελλος με άνω του 50% - «Δεν θα ταλαιπωρήσουμε τον κόσμο», λένε από τον Πολάκη
- Τροχαίο στο Αγρίνιο: Το ξέσπασμα της μητέρας της Χαριτίνης και του Άκη - «Δεν υπάρχει τίποτα, είμαστε αποτελειωμένοι»
- Συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους η αντιπαράθεση κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ για την πρόταση μείωσης του ΦΠΑ
- Οι Ουκρανοί δημοσίευσαν φωτογραφίες με θραύσματα του νέου υπερηχητικού πυραύλου της Ρωσίας - «Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»