Επιτέλους κάποιος το έκανε: Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια στο Παρίσι από τον Σεπτέμβριο
NewsroomΤο Παρίσι θα απαγορεύσει τα ηλεκτρικά πατίνια από την 1η Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε η δήμαρχος της γαλλικής πρωτεύουσας έπειτα από ψηφοφορία των πολιτών για την απομάκρυνσή τους από τους δρόμους της πόλης. Ωστόσο, οι εταιρείες διαχείρισης και ενοικίασης των ηλεκτρικών πατινιών εξέφρασαν σήμερα την ελπίδα να ανατρέψουν αυτό το σχέδιο.
Η πρόταση για απαγόρευση των ηλεκτρικών πατινιών συγκέντρωσε το 89% των ψήφων, σύμφωνα με τον λογαριασμό της δημοτικής αρχής στο Twitter σε μια διαδικασία που χαρακτηρίστηκε σπάνια «δημόσια διαβούλευση» και προκάλεσε μεγάλες ουρές μπροστά από τις κάλπες που στήθηκαν ανά την πόλη. Ωστόσο, η προσέλευση στο δημοψήφισμα ήταν μικρή καθώς κυμάνθηκε στο 7,46% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων.
Η δήμαρχος της πρωτεύουσας Αν Ινταλγκό είπε ότι θα σεβαστεί το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.
«Από την 1η Σεπτεμβρίου δε θα υπάρχουν πλέον ηλεκτρικά πατίνια προς ενοικίαση στο Παρίσι», είπε αργά χθες το βράδυ σε συνέντευξη Τύπου. Οι εταιρείες ενοικίασης των πατινιών επισήμαναν το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής και εξέφρασαν την ελπίδα η δήμαρχος να αναζητήσει συμβιβασμό.
«Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τη δήμαρχο Ινταλγκό ώστε να υιοθετήσουμε λογικούς κανονισμούς αντί για απαγόρευση των ηλεκτρικών πατινιών και να αποφύγουμε την οπισθοδρόμηση του Παρισιού», δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος της εταιρείας Lime.
Ένας άλλος εκπρόσωπος, της εταιρείας Dott, είπε ότι το δημοψήφισμα «είναι στενά επηρεασμένο από πολύ περιοριστικές μεθόδους ψηφοφορίας», κάτι το οποίο οδήγησε σε πολύ μικρή συμμετοχή και ιδιαιτέρως μονόπλευρη αναφορικά με τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες.
Ο γάλλος υπουργός Μεταφορών Κλεμάν Μπον, ο οποίος θεωρείται πιθανός διεκδικητής της δημαρχίας της πρωτεύουσας το 2026, δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο BFM ότι η ψηφοφορία ήταν μια «μαζική αποτυχία της Δημοκρατίας».
Από το 2018 στους δρόμους του Παρισιού
Τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία λειτουργούν μέσω εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο, κυκλοφορούν στους δρόμους του Παρισιού από το 2018, αλλά έπειτα από καταγγελίες ως προς την άναρχη χρήση τους, το 2020 το Παρίσι μείωσε τον αριθμό των εταιρειών ενοικίασης σε τρεις.
Τους έδωσε ένα τριετές συμβόλαιο, απαίτησε τα πατίνια να μην ξεπερνούν ως μέγιστη ταχύτητα τα 20 χλμ/ώρα και επέβαλε συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης γι' αυτά, κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει σε άλλες πόλεις παγκοσμίως. Τα συμβόλαια αυτά λήγουν τον Σεπτέμβριο.
Οι εταιρείες είχαν προτείνει και περαιτέρω κανονισμούς, όπως τον έλεγχο των χρηστών ώστε να είναι πάνω από 18 ετών, τον περιορισμό σε έναν επιβάτη και την τοποθέτηση πινακίδων κυκλοφορίας ώστε η αστυνομία να μπορεί να ταυτοποιεί τους παραβάτες.
Το 2021, 24 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε δυστυχήματα που σχετίζονται με τη χρήση τους σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων το ένα στο Παρίσι. Τον περασμένο χρόνο η πρωτεύουσα κατέγραψε 459 ατυχήματα και δυστυχήματα με ηλεκτρικά πατίνια και παρόμοια οχήματα, εκ των οποίων τα τρία μοιραία.
- Κακοκαιρία Ilina: Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ - Μπαράζ μηνυμάτων από το 112
- Πρώην αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου στο τιμόνι του κόμματος Κασιδιάρη για παράκαμψη του νομικού μπλόκου για κάθοδο στις εκλογές
- Συγκλονίζει η παιδίατρος για τη Τζωρτζίνα στη δίκη της Πισπιρίγκου: «Συνήθως όταν βλέπεις το παιδί σου έτσι, το ταρακουνάς να δεις αν ανταποκρίνεται»
- Η Σακίρα αποχαιρετά τη ζωή στη Βαρκελώνη και μετακομίζει στο Μαϊάμι μετά τον χωρισμό από τον Πικέ
- Συντάξεις Μαΐου: Ποιες ημερομηνίες θα πληρωθούν από τον ΕΦΚΑ - Μετά το Πάσχα οι πιστώσεις
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό