Απίστευτο μάρκετινγκ από αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα: Έφτιαξε «πύργο» από 7 αυτοκίνητα για να δείξει την αντοχή του νέου της μοντέλου
NewsroomΚινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτηκε ένα αλλόκοτο τρόπο να προμοτάρει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατασκευάζοντας έναν «πύργο» αυτοκινήτων για να δείξει πόσο ανθεκτικό είναι.
Ο λόγος για την κινεζική εταιρεία Chery, της οποίας το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο eQ7 βγήκε στην τοπική αγορά τον περασμένο μήνα. Στη μάχη του ανταγωνισμού η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να δείξει την δύναμη του αλουμινένιου αμαξώματος της, δημιουργώντας έναν ...πύργο με όχι δυο ούτε τρία αλλά εφτά eQ7!
Σύμφωνα με το Insurance Institute for Highway Safety, για να επιτύχει τη μεγαλύτερη βαθμολογία ασφαλείας, ένα όχημα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξει 4 φορές το ίδιο του το βάρος. Η Chery αποφάσισε ότι αυτό δεν ήταν αρκετά καλό, οπότε στοιβάχτηκαν επτά οχήματα eQ7 το ένα πάνω στο άλλο, μαζί με ειδικές μεταλλικές πλατφόρμες που τοποθετήθηκαν μεταξύ των οχημάτων για την ασφάλειά τους. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα στο κάτω μέρος υποστηρίζει το βάρος έξι άλλων eQ7 που έχουν τοποθετηθεί από πάνω του.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί αυτού τους είδους το μάρκετινγκ. Η Volvo - που το κάνει από το 1980- το 2021 στοίβαξε επτά crossover XC60 το ένα πάνω στο άλλο.