Κόσμος|23.09.2024 17:42

Ναυάγιο Σικελία: Αγωγή από την κατασκευάστρια εταιρεία του Bayesian - Ζητά από τη χήρα Λιντς 222 εκατομμύρια ευρώ

Newsroom

Τεράστιο χρηματικό ποσό που φτάνεισ στα 222 εκατομμύρια φαίνεται να ζητά η κατασκευάστρια εταιρεία του Bayesian, από τη χήρα του Μάικ Λιντς και το πλήρωμα  του πολυτελούς γιοτ, το οποίο βυθίστηκε τον Αύγουστο με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους επτά άτομα.

Το superyach αξίας 30 εκατομμυρίων λιρών, βυθίστηκε στα ανοιχτά των ακτών της Σικελίας τον περασμένο μήνα μέσα σε 16 μόλις λεπτά λόγω σφοδρής κακοκαιρίας που έπληξε την περιοχή, παρασέρνοντας στο θάνατο 7 άτομα, ανάμεσά τους ο 59χρονος Βρετανός επιχειρηματίας Μάικ Λιντς και η 18χρονη κόρη του Χάνα

Στο ιστιοφόρο επέβαιναν επίσης ο πρόεδρος της Morgan Stanley International Τζόναθαν Μπλούμερ και η σύζυγός του Τζούντιθ, καθώς και ο δικηγόρος Κρις Μορβίλο και η σύζυγός του Νέντα, όπως επίσης και ο σεφ του σκάφους Ρεκάλντο Τόμας.

H αγωγή

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η ιταλική εφημερίδα La Nazione ,η αγωγή κατατέθηκε την Παρασκευή και υποστηρίζει ότι το ναυάγιο προκάλεσε τεράστια ζημιά στη φήμη και απώλεια κερδών στην κατασκευάστρια εταιρεία Italian Sea Group (IGS). Μάλιστα, υποστηρίζει ότι τρεις πελάτες λέγεται ότι διέκοψαν τις διαπραγματεύσεις μετά το ατύχημα, ένας γνωστός ευρωπαϊκός οίκος μόδας φέρεται να διέκοψε τη συνεργασία και ένα μεγάλο επενδυτικό ταμείο αποσύρθηκε.

Τα δικαστικά έγγραφα φαίνεται να κατονομάζουν τον καπετάνιο του σκάφους, Τζέιμς Κάτφιλντ, δύο άλλα μέλη του πληρώματος, την Camper & Nicholsons, την εταιρεία διαχείρισης σκαφών αναψυχής που προσέλαβε το πλήρωμα και την Revtom, την εταιρεία που ήταν ιδιοκτήτρια του Bayesian, η οποία ελέγχεται από τη χήρα του Λιντς, Άντζελα Μπακάρες, η οποία επέζησε από το ναυάγιο.

Τι απαντά η εταιρεία κατασκευής του σκάφους

Η κίνηση αυτή, σύμφωνα με τους Times, φέρεται να έχει εξοργίσει την οικογένεια του Μάικ Λιντς. «Η ιταλικά Sea Group θα έπρεπε να ντρέπεται. Ο διευθύνων σύμβουλος της IGS Τζιοβάνο Κονσταντίνο θα έπρεπε να ντρέπεται καθώς προσπαθεί απεγνωσμένα να μεταθέσει την ευθύνη. Έσπευσε να βγει στα μέσα ενημέρωσης πριν καν ανασυρθούν όλα τα πτώματα, δείχνοντας την έλλειψη αξιοπρέπειας. Τώρα, όπως φαίνεται, θέλει να μηνύσει τους ίδιους τους πελάτες του» υποστήριξε πρόσωπο κοντά στην οικογένεια.

Από την άλλη η εταιρεία αρνείται οποιαδήποτε ανάμειξη δήλωσε: «Η Italian Sea Group αρνείται κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα La Nazione σχετικά με μια νομική αγωγή μετά την τραγωδία του Bayesian. Παρόλο που η TISG έχει δώσει γενική εντολή στους δικηγόρους που αναφέρονται στο άρθρο, κανένας νομικός εκπρόσωπος της εταιρείας δεν εξέτασε, υπέγραψε ή εξουσιοδότησε με οποιοδήποτε κλητήριο θέσπισμα».

Συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια της τραγωδίας

Εντωμεταξύ, ένα μήνα μετά την τραγωδία οι ιταλικές εισαγγελικές αρχές ξεκίνησαν ποινική έρευνα για το ναυάγιο. «Βρισκόμαστε μόνο στην αρχική φάση της έρευνας. Προς το παρόν δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανενός είδους εξέλιξη» δήλωσε τότε ο εισαγγελέας.

Ο καπετάνιος του πλοίου, ο Νεοζηλανδός Τζέιμς Κάτφιλντ είναι μεταξύ των τριών ατόμων που εξετάζονται από τις δικαστικές αρχές για την τραγωδία. Ο αρχιμηχανικός Τιμ Πάρκερ Ίτοον και ο Μάθιου Γκρίφιθς, είναι και οι δύο Βρετανοί και, όπως και ο καπετάνιος, ερευνώνται επίσης και οι δύο για τη φερόμενη εμπλοκή τους στο θάνατο των επτά ανθρώπων που επέβαιναν στο Bayesian.

Σικελίαιστιοφόροναυάγιοειδήσεις τώρα