Πόσα χρόνια παίρνει στα προϊόντα να αποκτήσουν 50.000.000 χρήστες;
Αθανασία ΚουλέταΑς υποθέσουμε πως βρισκόμαστε στο 1960 και πως είστε ένας επιχειρηματίας που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά κάτι σπουδαίο και πρωτοποριακό για την εποχή. Ας υποθέσουμε, επίσης, πως το προϊόν σας αυτό είναι αρκετά επαναστατικό και πως θα προκαλέσει παγκόσμια συζήτηση. Πόσο σύντομα, πιστεύετε, ότι θα το χρησιμοποιούσαν εκατομμύρια χρήστες;
Πολύ πριν από την έλευση του Διαδικτύου και των ψηφιακών αγαθών, η χρήση ενός προϊόντος αποκτούσε τη φήμη που του αναλογούσε με πολύ πιο αργούς ρυθμούς, αφού πρώτα είχαν επενδυθεί σε αυτό πολλά εκατομμύρια ευρώ (μιλώντας με τα σημερινά δεδομένα). Ωστόσο, ο παγκόσμιος ιστός άλλαξε άρδην το σκηνικό, με αποτέλεσμα εκεί που κάποτε χρειάζονταν δεκαετίες για την υιοθέτηση ενός προϊόντος και μιας υπηρεσίας από εκατομμύρια χρήστες, πλέον απαιτούνται το πολύ πέντε χρόνια.
Ο ιστότοπος visualcapitalist.com έφτιαξε ένα διάγραμμα στο οποίο φαίνεται πόσα χρόνια χρειάστηκαν διάφορα δημοφιλή -πλέον- προϊόντα και υπηρεσίες για να χρησιμοποιηθούν από 50 εκατ. χρήστες. Για παράδειγμα, το αεροπλάνο χρειάστηκε 64 χρόνια ενώ το παιχνίδι ενισχυμένης πραγματικότητας «Pokemon Go» μόλις 19 ημέρες!
Ας τα δούμε αναλυτικά:
- Αεροπλάνο: 64 χρόνια
- Αυτοκίνητο: 62 χρόνια
- Τηλεπικοινωνίες: 50 χρόνια
- Ηλεκτρισμός: 46 χρόνια
- Πιστωτική κάρτα: 28 χρόνια
- Τηλεόραση: 22 χρόνια
- ATM: 18 χρόνια
- Ηλεκτρονικός Υπολογιστής: 14 χρόνια
- Κινητό τηλέφωνο: 12 χρόνια
- Διαδίκτυο: 7 χρόνια
- Facebook: 4 χρόνια
- WeChat: 1 χρόνος
- Pokemon Go: 19 ημέρες
Και το σχετικό διάγραμμα:
- «Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
- Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
- Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
- Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά