Κόσμος|24.11.2018 15:38

Ντελίβερι ακόµα και µε ψαροκάικα κάνει η Amazon στην Ινδία

Newsroom

Παραδόσεις µε... ψαροκάικα σε αποµακρυσµένες περιοχές της Ινδίας κάνει πλέον η ηλεκτρονική πλατφόρµα εµπορίου Amazon, στην προσπάθειά της να καταλάβει τη δεσπόζουσα θέση στις ταχύτερα αναπτυσσόµενες ως προς το ηλεκτρονικό εµπόριο οικονοµίες µε κάθε τρόπο.

Κάµερες, κινητά και ό,τι άλλο παραγγείλουν οι κάτοικοι των Νήσων Ανταµαν και Νικοµπάρ από την ηλεκτρονική πλατφόρµα εµπορίου, ξεκινούν, όπως όλες οι παραγγελίες, από κάποια αχανή αποθήκη της Amazon και µεταφέρονται οδικώς και στη συνέχεια αεροπορικώς στο Πορτ Μπλερ, που είναι η πρωτεύουσα του νησιωτικού συµπλέγµατος.

Από το αεροδρόµιο φτάνουν σε µια µικρή αποθήκη δύο δωµατίων, όπου τα περιεχόµενα των κουτιών ξεχωρίζονται και συσκευάζονται εκ νέου, για να φορτωθούν σε ψαρόβαρκες και να φτάσουν στα σηµεία απ’ όπου έχουν γίνει οι παραγγελίες. Είναι απορίας άξιο γιατί η εταιρεία-κολοσσός, που έχει κάνει τον ιδιοκτήτη της Τζεφ Μπέζος τον πλουσιότερο άνθρωπο του πλανήτη, στοχεύει να φτάσουν τα προϊόντα της στην... άκρη του κόσµου.

Η απάντηση είναι απλή: ο ανταγωνισµός µε άλλες µεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εµπορίου για το ποια θα λάβει τη δεσπόζουσα θέση στην αγορά της Ινδίας αλλά και στις ταχύτερα αναπτυσσόµενες αγορές.

Η Amazon άνοιξε το πρώτο της κατάστηµα στην Ινδία το 2013 και έκτοτε ο Τζεφ Μπέζος έχει επενδύσει στη χώρα περισσότερα από 5 δισ. δολ., και αυτό γιατί ξέρει πως η αξία της αγοράς του ηλεκτρονικού εµπορίου στη χώρα αναµένεται να φτάσει το 2022 τα 150 δισ. δολ.

ΙνδίαΤζεφ ΜπέζοςAmazon