Συντριβή ρωσικού βομβαρδιστικού στο Μούρμανσκ - Τρεις νεκροί
Tο ρωσικό υπουργείο Άμυνας είχε ανακοινώσει αρχικά ότι επιζήσαντες είναι οι δύο πιλότοι του αεροσκάφους οι οποίοι διακομίσθηκαν σε νοσοκομείο της περιοχής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο τρίτος πιλότος του ρωσικού βομβαρδιστικού TU-22M3, που συνετρίβη κατά την διαδικασία της προσγείωσής του στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Μούρμανσκ , άφησε την τελευταία του πνοή στο στρατιωτικό νοσοκομείο που είχε διακομισθεί.
Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας είχε ανακοινώσει αρχικά ότι επιζήσαντες είναι οι δύο πιλότοι του αεροσκάφους οι οποίοι διακομίσθηκαν σε νοσοκομείο της περιοχής του Μούρμανσκ.
Αργότερα μεταδόθηκε ότι ο ένας εκ των τραυματιών πιλότων μεταφέρθηκε στην εντατική και οι γιατροί κρίνουν ότι η κατάστασή του είναι σοβαρή.
Το αεροσκάφος, σύμφωνα με πληροφορίες των τοπικών αρχών του Μούρμανσκ, κόπηκε σε δύο κομμάτια πάνω στον διδρομο προσγείωσης, με αποτέλεσμα να υπάρξει διαρροή καυσίμων, αλλά χωρίς να δημιουργηθούν απειλές για τους κατοίκους της παρακείμενης πόλης Ολένεγκορσκ και του ομώνυμου οικισμού που βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το αεροσκάφος στάθμευε στην αεροπορική βάση «Ολένια» που βρίσκεται στην χερσόνησο Κόλσκι σε απόσταση 92 χιλιομέτρων νότια της πόλης Μούρμανσκ και σε μικρή απόσταση από την πόλη Ολένεγκορσκ. Στην αεροπορική βάση σταθμεύουν αεροσκάφη TU-22M3. Το μήκος του διάδρομου προσγείωσης-απογείωσης είναι 3.500 μέτρα.
Τα βομβαρδιστικά TU-22M3 έχουν τετραμελές πλήρωμα και προορίζονται για να πλήττουν εχθρικούς στόχους σε στρατηγικό βάθος. Η μέγιστη ταχύτητα του αεροσκάφους είναι 2.300 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ η ακτίνα δράσης του είναι 7.000 χιλιόμετρα.
Τα εγκληματικά λάθη που οδήγησαν στο δυστύχημα στα Τέμπη, το μπάζωμα και η πυρόσφαιρα
Ραντεβού στις πλατείες: Διαδραστικός χάρτης με τα σημεία των συγκεντρώσεων για τα Τέμπη - «Αστακός» το κέντρο της Αθήνας
Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη, ο σιδηρόδρομος καταρρέει: Υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση, τρένα σαπάκια και πολλές παρ’ ολίγον τραγωδίες
Ασλανίδης στο ethnos.gr για Τέμπη: Προσπαθούμε να ρίξουμε το τείχος της συγκάλυψης – Εκτός δικογραφίας μεγάλο μέρος των στοιχείων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr