Σαλόνι ομορφιάς στο Μεξικό γίνεται viral για τα «φρικτά» μακιγιάζ που κάνει
«Γκρεμίζει» τα social media η πρωτότυπη ιδέα ενός Μεξικανού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Ένα σαλόνι ομορφιάς στο Μεξικό έχει τραβήξει μεγάλη προσοχή στο TikTok λόγω των εντυπωσιακών διαφημιστικών του βίντεο που κάνει αλλά με έναν εντελώς ανορθόδοξο τρόπο.
Ο εμπνευστής των βίντεο και ιδιοκτήτης του εν λόγω σαλονιού ομορφιάς διαφημίζει κάποια «φρικτά» παραδείγματα μακιγιάζ!
Οι haters έγιναν πιστοί οπαδοί του
Το TikTok είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ, ακόμη και όταν το προϊόν ή η υπηρεσία που προωθείται δεν είναι ακριβώς το καλύτερο που μπορεί να αγοράσει κανείς με χρήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το μεξικανικό ινστιτούτο ομορφιάς που έχει κερδίσει οπαδούς στη δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής βίντεο κυρίως λόγω των μη κολακευτικών κλιπ μακιγιάζ.
Τα πιο δημοφιλή βίντεο του Ohio Esthetic στο TikTok είναι ακριβώς αυτά που παρουσιάζουν το πιο παράξενο μακιγιάζ του κομμωτηρίου. Με ονόματα όπως «Makeup to Go Sign the Divorce» ή «When You Thought You Would Be Single on Valentine's Day», αυτά τα viral κλιπ δείχνουν νεαρές γυναίκες να μεταμορφώνονται εντελώς με παχιά στρώματα μακιγιάζ, αλλά σίγουρα όχι με την καλή έννοια.
«Θετικό σημάδι να σε κοροϊδεύει το κοινό σου»
«Είθε ο Θεός να φυλάξει το ταλέντο σου και να ξεχάσεις πού το έβαλε», γράφει ένα σχόλιο σε ένα βίντεο του Ohio Esthetic TikTok, ενώ ένα άλλο άτομο γράφει «Κάθε φορά που έχω την ευκαιρία να κάνω το μακιγιάζ μου μαζί σου, μου λείπει».
Το να σε κοροϊδεύει το κοινό σου κανονικά δεν θα θεωρούνταν θετικό σημάδι, αλλά το Ohio Esthetic φαίνεται να έχει συνειδητοποιήσει ότι τα υπερβολικά παραδείγματα μακιγιάζ τους φέρνουν τις περισσότερες προβολές, οπότε έχουν αγκαλιάσει τη χιουμοριστική τους πλευρά. Συνεχίζουν να ανεβάζουν βίντεο με υπερβολικό μακιγιάζ και προσφέρουν ακόμη και δωρεάν συνεδρίες μακιγιάζ στις σχολιάστριες με μεγάλο αριθμό likes.
Το Ohio Esthetic έχει σήμερα πάνω από 400.000 οπαδούς στο TikTok και όλα τα βίντεό του στην πλατφόρμα έχουν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια προβολές, ενώ το πιο δημοφιλές έχει πάνω από 50 εκατομμύρια προβολές. Αυτό δείχνει ότι η κακή δημοσιότητα είναι ακόμα καλύτερη από τη μη δημοσιότητα, υποθέτω.
Σκότωσαν τον πατέρα τους για 12.000 ευρώ - Πώς σκηνοθέτησαν το άγριο φονικό για να τη γλιτώσουν
Οι ομαδικοί τάφοι της Συρίας αποκαλύπτουν εγκλήματα χειρότερα των Ναζί - «Κόλαφος» Αμερικανός εισαγγελέας
Πρόστιμα συνολικού ύψους 5,5 εκατ. ευρώ σε οκτώ μεγάλες εταιρείες - Ποιες είναι
Ο γιος του Δημήτρη Ήμελλου δεν επιθυμεί πολύ κόσμο και κανάλια στην κηδεία του πατέρα του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr