Νιγηρία: Τραγωδία σε σχολείο - Τουλάχιστον 17 μαθητές νεκροί από πυρκαγιά
«Στείλαμε τα παιδιά για ύπνο αλλά περίπου στις 2:00 άκουσα κραυγές»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τουλάχιστον 17 παιδιά έχασαν τη ζωή τους στη Νιγηρία, όταν ξέσπασε πυρκαγιά σε κοιτώνα σχολείου, ενώ άλλα τόσα έχουν υποστεί σοβαρά εγκαύματα, σύμφωνα με τις αναφορές των τοπικών αρχών.
Το χρονικό της τραγωδίας
Η τραγωδία σημειώθηκε τη νύχτα της Τρίτης προς την Τετάρτη στις εγκαταστάσεις ενός ανεπίσημου ισλαμικού σχολείου στην πόλη Κάουρα Ναμόντα, στην Πολιτεία Ζαμφάρα, είπε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας Γιαζίντ Αμπουμπάκαρ.
Τα αίτια της πυρκαγιάς δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του σχολείου, τον Αλίγιου Αμπουμπάκαρ Χαλίφα, περίπου 100 μαθητές ηλικίας από 10 έως 16 ετών κοιμούνταν στον κοιτώνα που τυλίχθηκε στις φλόγες γύρω στις 2 το πρωί.
«Στείλαμε τα παιδιά για ύπνο αλλά περίπου στις 2 άκουσα κραυγές. Έτρεξα έξω και είδα τον κοιτώνα να φλέγεται και μαθητές να προσπαθούν να γλιτώσουν. Χάσαμε 17 μαθητές και άλλοι 17 είναι στο νοσοκομείο με εγκαύματα», πρόσθεσε ο διευθυντής.
Ο πρόεδρος της Νιγηρίας Μπόλα Άχμεντ Τινούμπου συλλυπήθηκε γονείς και εκπαιδευτικούς και κάλεσε όλα τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, να θέσουν ως προτεραιότητά τους την ασφάλεια των μαθητών και να τηρούν τους κανόνες ασφαλείας.
Τα ανεπίσημα ισλαμικά σχολεία έχουν πολλαπλασιαστεί στη βόρεια Νιγηρία, όπου η πλειονότητα των κατοίκων είναι μουσουλμάνοι. Οι μαθητές ζουν ουσιαστικά από την ελεημοσύνη ή κάνοντας διάφορες μικροδουλειές.
Το νέο άνοιγμα Ζελένσκι στις ΗΠΑ για το Ουκρανικό και οι αιχμές για την Ευρώπη – Σκληρές διαπραγματεύσεις στο Μαϊάμι
Ανυποχώρητοι οι αγρότες: Τα σχέδια για τις γιορτές – Αποφασισμένοι για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων
Αναφορές για πάνω από 500 διαγραμμένες σελίδες από τα αρχεία Έπσταϊν - Σφοδρή πολιτική σύγκρουση για τις νέες αποκαλύψεις
«Δε θέλω να με πλησιάσει ποτέ»: Ασφαλιστικά μέτρα κατά του Νίκου Παππά θα καταθέσει ο Νίκος Γιαννόπουλος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



