Ογδόντα χρόνια «Σκαραβαίος»: Αποχαιρετισμός στο εμβληματικό «σκαθάρι» (pics)
Το 2019 είναι η χρονιά στην οποία η Volkswagen σταματά την παραγωγή του «Σκαθαριού»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
![Το τέλος του θρυλικού «Σκαθαριού»/AP Images](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/6084a360-b86a-45f2-b0ec-9a24d0c24094.jpg)
Είναι το τέλος μιας εποχής. Το «Σκαθάρι» της Volkswagen, μπεστ σέλερ αυτοκίνητο με πωλήσεις εκατομμυρίων, cult αντικείμενο και έμβλημα του ντιζάιν, εορτάζει τον αποχαιρετισμό από τη ζωή μας με μια τελευταία έκδοση: ένα κουπέ και ένα κόνβερτιμπλ για την αμερικανική αγορά.
Η ιδέα του «Σκαθαριού» ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 80 χρόνια, με τρεις αρχικά προδιαγραφές για τους σχεδιαστές που στάθηκαν μπροστά στο λευκό χαρτί: χώρος για τέσσερις, ανώτερη ταχύτητα 100 χιλιόμετρα την ώρα και μάξιμουμ κόστος 1.000 γερμανικά μάρκα (reichsmark, το νόμισμα που χρησιμοποιείτο στη Γερμανία από το 1924 έως τις 20 Ιουνίου του 1948, οπότε και στη Δυτική Γερμανία αντικαταστάθηκε από το deutsche mark).
![ap_19189529042826.jpg Το τέλος του σκαραβαίου](/sites/default/files/images/2019/07/ap_19189529042826_0.jpg)
![ap_19191733162363.jpg Το τέλος του σκαραβαίου](/sites/default/files/images/2019/07/ap_19191733162363.jpg)
Σήμερα, θεωρείται σύμβολο του γερμανικού οικονομικού θαύματος και της αναγέννησης της κινητικότητας, της δυνατότητας μετακίνησης από έναν τόπο σε έναν άλλον, τα μεταπολεμικά χρόνια. Με πάνω από 21 εκατομμύρια πωλήσεις, το «Σκαθάρι» είναι το παγκόσμιο μπεστ σέλερ στην αγορά αυτοκινήτου.
Εξαγωγές έφεραν το «Σκαθάρι» στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του 1950. Σύντομα, έγινε σύμβολο ποιότητας εκεί. Και εκεί εόρτασε τη ρετρό «μετενσάρκωσή» του, το 1998: το «Νέο Σκαθάρι (New Beattle)», με σχεδιαστικές αναφορές στο αρχικό.
![ap_19121473562486.jpg Το τέλος του σκαραβαίου](/sites/default/files/images/2019/07/ap_19121473562486.jpg)
«Είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς το πού θα ήταν η Volkswagen χωρίς το "Σκαθάρι"» υπογράμμισε, σε ανακοίνωση, ο πρόεδρος της Volkswagen of America, Scott Keogh. «Από τις πρώτες εισαγωγές το 1949 μέχρι το σημερινό ντιζάιν με ρετρό έμπνευση, έχει αναδείξει την ικανότητα της εταιρείας μας να ταιριάζει αταίριαστα πράγματα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αν και έχει έρθει η ώρα του αποχαιρετισμού, ο ρόλος που έπαιξε στην εξέλιξη της εταιρείας μας θα είναι για πάντα πολύτιμος» πρόσθεσε.
![ap_19051040670433.jpg Το τέλος του σκαραβαίου](/sites/default/files/images/2019/07/ap_19051040670433.jpg)
Το 2019 είναι η χρονιά στην οποία η Volkswagen σταματά την παραγωγή του «Σκαθαριού». Την Τετάρτη, βγήκε το τελευταίο από τις εργοστασιακές μονάδες στην Πουέμπλα του Μεξικού.
Πηγές ΝΔ: Συγγνώμη Κασσελάκη σε Συραγγέλα για Πολάκη - «Ήταν υποκριτική»
Τι συζητήθηκε στο Μαξίμου για την άνοδο των τιμών χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος: Ανακοινώσεις εντός των επόμενων ημερών
Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ: Κορυφώνεται το κύμα καύσωνα Τετάρτη και Πέμπτη με 43αρια
Θύμα φάρσας στη Μύκονο ο Ματ Ντέιμον - Εκκενώθηκαν μαγαζιά λόγω προειδοποιήσης για βόμβα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr