Ηλικιωμένος κάλεσε 24.000 φορές για να κάνει παράπονα (vid)
O 71χρονος ζητούσε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να απολογηθεί επειδή το τηλέφωνό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που ήθελε!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ακιτόσι Οκαμότο, στην Ιαπωνία, τα τελευταία δύο χρόνια τηλεφώνησε συνολικά περίπου… 24.000 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο της KDDI που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία.
Ο λόγος; Ο ηλικιωμένος ζητούσε από αυτή να απολογηθεί επειδή το κινητό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα ήθελε!
Είναι χαρακτηριστικό πως τον προηγούμενο μήνα -μόλις σε μία εβδομάδα- είχε πάρει 411 φορές τηλέφωνο για να εκφράσει τα παράπονά του, ενώ κατά μέσο όρο έκανε 32 με 33 τηλεφωνήματα καθημερινά.
Όλο αυτό επιβάρυνε τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας, η οποία αναγκάστηκε να καταφύγει στην Αστυνομία για να κάνει καταγγελία.
Έτσι ο 71χρονος συνελήφθη για παρεμπόδιση επιχειρήσεων - το οποίο είναι αδίκημα στην Ιαπωνία.
Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη...
Νέα ευρεία σύσκεψη για τα φάρμακα στο υπουργείο Υγείας: Οι αντιδράσεις των φαρμακευτικών και οι εντολές Μαξίμου
Το δύσκολο 10ήμερο της κυβέρνησης: Η στρατηγική που υιοθετείται απέναντι στην αντιπολίτευση, πριν τα συλλαλητήρια
Τέμπη: ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ ερίζουν για την ακριβή ημέρα κατάθεσης της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης
ΑΠΘ: Βρέθηκε αμίαντος στο κτίριο της Φιλοσοφικής - Φόβος για την υγεία φοιτητών, καθηγητών και προσωπικού
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr