Eρευνα: Γονείς πάνε βόλτα με το αμάξι τα παιδιά τους για να τα νανουρίσουν
Το 57% των γονέων που ρωτήθηκαν δηλώνουν πως καταφεύγουν σε αυτή την πρακτική τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Γονείς σε ολόκληρη την Ευρώπη στερούνται σε μεγάλο βαθμό τον ύπνο τους, καθώς η πλειονότηα (65%), με ένα παιδί ηλικίας δύο ετών και κάτω, δηλώνει ότι κοιμάται λιγότερο από πέντε ώρες κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το 60% αυτών παραδέχεται ότι καταφεύγουν σε διαδρομές που νανουρίζουν τα παιδιά τους για να κοιμηθούν, με το 57% να επιβεβαιώνει αυτή την τακτική, επισημαίνοντας ότι το κάνει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας που έχει γίνει για τη Nissan, στην προσπάθεια της τελευταίας να βρει λύση σε αυτό το πρόβλημα, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για τα μικρά παιδιά. Εξετάζοντας γιατί οι γονείς πιστεύουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της μεθόδου, η Nissan ανακάλυψε ότι το 70% των γονέων θεωρούν ότι οφείλεται στη δύναμη της κίνησης του οχήματος, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για τις καταπραϋντικές συχνότητες ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα Paul Speed-Andrews, διευθυντή σε θέματα θορύβου και δονήσεων της Nissan, οι θερμικοί κινητήρες μεταδίδουν μια ιδιαίτερη ηχητική συχνότητα, δημιουργώντας ένα «ορχηστρικό» ηχητικό περιβάλλον, που είναι ιδιαίτερα χαλαρωτικό για τα παιδιά. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο κυριότερος λόγος που τα περισσότερα παιδιά κοιμούνται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
Ωστόσο, το ζήτημα που προκύπτει είναι αν οι γονείς έχουν το κατάλληλο παιδικό καθισματάκι για τα παιδιά τους ή αν το έχουν τοποθετήσει, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, αφού έχει διαπιστωθεί ότι το 63% των θανατηφόρων ατυχημάτων συνέβη στα καθίσματα αυτοκινήτων και όταν αυτά δεν ήταν καλά τοποθετημένα.
Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο «Pediatrics» τον Ιούλιο του 2019, εξέτασε 348 θανάτους σε καθιστικές συσκευές στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2004 έως το 2014 και διαπιστώθηκε ότι σε πάνω από το 90% των θανάτων, τα καθίσματα αυτοκινήτων δεν χρησιμοποιούνταν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η συχνή οδήγηση με θερμικό κινητήρα, με σκοπό να αποκοιμηθούν οι «λιλιπούτειοι» επιβάτες, οδηγεί σε αύξηση του αποτυπώματος άνθρακα που υπολογίζεται κοντά στα 70.000 γραμμάρια εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr