Unilever: Τέλος στις διαφημίσεις παγωτών για παιδιά κάτω των 12 ετών
H κίνηση εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Η εταιρεία Unilever, η παρασκευάστρια των παγωτών Wall's και Magnum, θα σταματήσει να διαφημίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρόφιμα και ποτά που παράγει για παιδιά κάτω των 12 ετών, ανακοίνωσε σήμερα η ίδια ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ανησυχία για την παιδική παχυσαρκία.
H εταιρεία ανέφερε ότι με βάση τις νέες της αξίες για το υπεύθυνο μάρκετινγκ θα σταματήσει επιπλέον να προσλαμβάνει influencers και διασημότητες που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά κάτω των 12 ετών και ότι θα μειώσει τη χρήση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων.
Τις αλλαγές αυτές θα ξεκινήσει να επιβάλει η εταιρεία από το τμήμα της των παγωτών. Πρόκειται για μια κίνηση που εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας την τελευταία πενταετία να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά στις 110 θερμίδες ή στα 12 γραμμάρια ανά μερίδα.
Η εταιρεία Wall's, της οποίας τα παγωτά Max, Paddle Pop και Twister έχουν κυρίως ως αγοραστικό τους κοινό τα παιδιά, θα συνεχίσει ωστόσο να διαφημίζει σε καταστήματα και ψυγεία τα προϊόντα της.
Το 2016, 124 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι παγκοσμίως από πέντε ως 19 ετών εκτιμάται ότι ήταν παχύσαρκα, ενώ άλλα 213 εκατομμύρια υπέρβαρα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).
Κακοκαιρία Alexandros: 112 σε Θεσσαλία, Φθιώτιδα, Εύβοια, Σποράδες - «Αποφύγετε τις μετακινήσεις»
Αποκάλυψη «βόμβα» από Axios: Το Ισραήλ βομβάρδισε ενεργή μυστική πυρηνική εγκατάσταση στο Ιράν
Πούτιν σε Σολτς για Ουκρανία: Οποιαδήποτε συμφωνία να λαμβάνει υπόψη τη νέα εδαφική πραγματικότητα
Eurovision 2025: Κατατέθηκαν 187 υποψηφιότητες - Πότε θα γίνει ο ελληνικός τελικός
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr