Οι «δάσκαλοι» και ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας
Νίκος ΛουπάκηςΥπέρ του Μεγάλου Περιπάτου, στο πλαίσιο της προώθησης της μιας σύγχρονης βιώσιμης κινητικότητας, τάσσεται, λοιπόν, με ανακοίνωσή του ο ΠΣΕΟ, κάνοντας ταυτοχρόνως αναφορά σε «γκρίζες ζώνες», στην ορθότητα επιλογής του χρόνου υλοποίησης του έργου, αλλά και στην ανάγκη σεβασμού της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΠΣΕΟ έχει ως εξής:
«Το σχέδιο για την πραγματοποίηση μιας από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις στην Αθήνα, αν και έχει κάποιες γκρίζες ζώνες, σχετικά με τον τρόπο και τον χρόνο υλοποίησης, κινείται στην σωστή κατεύθυνση και θα βοηθήσουμε να πετύχει..!
Το στοίχημα της ανάδειξης μιας σύγχρονης βιώσιμης κινητικότητας, που εδώ και χρόνια είναι στην ημερήσια διάταξη του συλλόγου μας, παίρνει τώρα σάρκα και οστά, μέσα σε μια παγκοσμίως πρωτόγνωρη συγκυρία.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής (ΠΣΕΟ), στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας που καταβάλει για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με ζητήματα που αφορούν την οδική ασφάλεια και την βιώσιμη κινητικότητα, συνεχίζει τις δράσεις του, ώστε ο μεγάλος περίπατος να είναι η αφετηρία για την δημιουργία των άλλων μικρών και μεγάλων περιπάτων που έχει ανάγκη η πρωτεύουσα της χώρας αλλά και οι άλλες πόλεις.
Θεωρούμε ωστόσο ότι η συνέχεια του εγχειρήματος σε σχέση με τις διαμορφούμενες διαδρομές και τις σύγχρονες προσεγγίσεις κινητικότητας σε όλη την Αττική, πρέπει να πατάει πάνω σε δίκτυα και ροές χωρίς ασυνέχειες, ώστε να μπορέσει να συναντήσει και τις υπόλοιπες ανάγκες της πόλης σε συνδυασμό με την αύξηση του πρασίνου, των ελεύθερων χώρων και φυσικά την επαναλειτουργία του τραμ..!
Χρειάζεται επίσης να σέβεται την αρχιτεκτονική και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης και να διασφαλίζει καλή ποιότητα ζωής και προσβασιμότητα για όλους τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.»
Φωτ: Ryoji Iwata on unsplash
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά