Mitsubishi: το μεσοπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξης και η Ελλάδα
Νίκος ΛουπάκηςΗ ανακοίνωση, λοιπόν, του ομίλου επιχειρήσεων Σαρακάκη γίνεται λόγος για αναπροσαρμογή της “ευρωπαϊκής” γκάμας της Mitsubishi, κάτι που σχετίζεται με την εκλογίκευση του κόστους παραγωγής, αλλά και για τη συνέχιση του εφοδιασμού με ανταλλακτικά – και φυσικά της παροχής τεχνικής υποστήριξης – για όλα τα μοντέλα της εταιρίας που έχουν πουληθεί ή πρόκειται να πουληθούν στη χώρα μας, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Αξίζει να σημειώσουμε στο σημείο αυτό ότι ξένα μέσα ενημέρωσης έσπευσαν να κάνουν λόγο για διακοπή της πώλησης των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας στην Γηραιά Ήπειρο. Πάντως στο τριετές πλάνο ανάπτυξης που φέρει τον πρωτότυπο τίτλο “Small but Beautiful” γίνεται λόγος για ενίσχυση της δραστηριότητας της εταιρίας σε άλλες περιοχές, όπου αυτή είναι ήδη ισχυρή (πέραν του ASEAN αναφέρονται η Αφρική, η Αυστραλία και η Νότια Αμερική), με στόχο την αύξηση του μεριδίου της πάνω από 11%, χωρίς όμως να υπάρχει σαφής δήλωση για απόσυρση από την Ευρώπη. Στο ίδιο πλάνο γίνεται επίσης λόγος για ενίσχυση της «οικολογικής» γκάμας της εταιρίας, με plug in hybrid και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ απώτερος στόχος είναι η μείωση του σταθερού κόστους κατά 20% σε σχέση με το 2019 – και φυσικά η αύξηση της κερδοφορίας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του ομίλου επιχειρήσεων Σαρακάκη έχει ως εξής:
«H Mitsubishi Motors Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα το νέο μεσοπρόθεσμο πλάνο της, στόχος του οποίου είναι η βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, δίνοντας έμφαση στις ενέργειες μείωσης του λειτουργικού κόστους και του κόστους παραγωγής, καθώς και στον επανασχεδιασμό της στρατηγικής της στις επιμέρους αγορές αναλόγως των εκάστοτε ευκαιριών και ρίσκων.
Στο πλαίσιο αυτό, μια σειρά από παράγοντες με κυριότερο τον αυστηρό κανονισμό CAFÉ για την μείωση των ρύπων CO2 που έχει επιβληθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη και ο οποίος οδηγεί σε ιδιαίτερα αυξημένα κόστη παραγωγής, αναγκάζουν τον ιαπωνικό κολοσσό να προσαρμόσει ανάλογα τη γκάμα των μοντέλων που θα διατίθενται τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη.
Η Mitsubishi Motors Corporation διαβεβαιώνει τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους μελλοντικούς αγοραστές των προϊόντων της ότι οι υπηρεσίες after sales (διάθεση ανταλλακτικών και τεχνική υποστήριξη) θα συνεχίσουν να παρέχονται απρόσκοπτα στις επιμέρους Ευρωπαϊκές αγορές καθώς τα οχήματα της θα εξακολουθούν να παράγονται και να διατίθενται σε άλλες αγορές. Αντίστοιχα, η Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, Επίσημος Εισαγωγέας της Mitsubishi Motors από το 1963 στην Ελλάδα δεσμεύεται προς τους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες που την εμπιστεύονται ότι θα συνεχίζει να υποστηρίζει τόσο τις πωλήσεις των διαθέσιμων μοντέλων της μάρκας όσο και τις υπηρεσίες after sales μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της.
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1922 σε μια σειρά από κλάδους σχετιζόμενους με την ιδιωτική και επαγγελματική μετακίνηση και τα βιομηχανικά και κατασκευαστικά μηχανήματα. Εκπροσωπεί κορυφαίους κατασκευαστές όπως Honda Motors, Mitsubishi Motors, Volvo, Renault Trucks, Komatsu, Massey Ferguson, Honda Marine, Volvo Penta καθώς και τα ελαστικά Kumho Tyres, Infinity κ.ά. Επιπλέον, όσον αφορά τις υπηρεσίες, η εταιρεία Απόλλων Α.Ε., συμφερόντων του Ομίλου Επιχειρήσων Σαρακάκη, δραστηριοποιείται στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά για πάνω από 60 χρόνια, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων.
Τα τελευταία χρόνια, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη εφαρμόζει ένα φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης επεκτείνοντας συνεχώς το εύρος των προϊόντων και των υπηρεσιών του τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές της Κύπρου και των Βαλκανίων.»
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό