Auto|16.07.2022 07:26

Η Alfa Romeo θέλει να γίνει μια μάρκα λογικής

Χρήστος Παπαχριστόπουλος

Σε πρόσφατες δηλώσεις του, το αφεντικό της Alfa Romeo στη Βρετανία, Damien Dally, ανέφερε ότι η ιταλική μάρκα θέλει να διπλασιάσει την παραγωγή της μέχρι το 2023. Για να το επιτύχει αυτό η ιταλική φίρμα θα πρέπει να αυξήσει πρώτα τις πωλήσεις της, με τον Dally να τονίζει ότι τα υψηλότερα νούμερα θα έρθουν μόνο αν η Alfa Romeo μετά μορφωθεί από μια συναισθηματική μάρκα, σε μια μάρκα που θα προσελκύει τους αγοραστές της με το κριτήριο της λογικής.

Το πρώτο μοντέλο το οποίο θα σημάνει τη νέα εποχή της Alfa Romeo είναι η Tonale, την οποία θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε σύντομα στην Ελλάδα. Έπειτα, στόχος του κατασκευαστή είναι να λανσάρει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030.

Ύστερα από τη Tonale, σειρά έχει ένα ηλεκτρικό SUV που θα λανσαριστεί το 2024 και θα ακούει στο όνομα «Brennero». Θυμίζουμε ότι η Αlfa Romeo έχει υποσχεθεί να μετατραπεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2027.

Παράλληλα, ο ίδιος πρόσθεσε ότι η Alfa Romeo θέλει να επεκτείνει το αγοραστικό κοινό της και να συμπεριλάβει περισσότερες οικογένειες και γυναίκες. «Μέχρι σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της Alfa Romeo είναι μεσήλικοι άντρες», πρόσθεσε ο Dally.

Επιπλέον, δεν απέκλεισε την επιστροφή ενός σπόρτσκαρ στην γκάμα της Alfa Romeo στο άμεσο μέλλον, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, η εταιρεία πρέπει να επιτύχει πρώτα τους στόχους της σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες.

«Είμαστε μια μάρκα με πλούσια ιστορία που μπορούμε εύκολα να πουλήσουμε αυτοκίνητο που θα κοστίζει €150.000, μπορούμε ακόμη να υποστηρίξουμε και μοντέλα περιορισμένης παραγωγής κόστους €500.000», κατέληξε ο Dally.

Πηγή: drive.gr

Alfa Romeoαυτοκίνητο