Μπορεί το υδρογόνο να είναι η απάντηση στις οδικές μεταφορές;
Χρήστος ΠαπαχριστόπουλοςΤο ενδεχόμενο αξιοποίησης του υδρογόνου ως καύσιμο αρχίζει να εξετάζεται πλέον και από τη χώρα μας. Τι ισχύει αυτή τη στιγμή και ποιες είναι οι προοπτικές για τη χρήση του στις οδικές μεταφορές;
Ένα από τα ιδιαίτερα νέα των τελευταίων ημερών αποτελεί η δρομολόγηση μίας «συμφωνίας μετόχων» μεταξύ της Motor Oil και της ΔΕΗ, για τη σύσταση της «Hellenic Hydrogen Α.Ε.». Η εταιρία αυτή, με μετοχική σύνθεση 51% και 49% αντίστοιχα θα έχει ως στόχο την ανάπτυξη έργων παραγωγής πράσινου υδρογόνου στην Ελλάδα, σε συνεργασία με μεγάλους και έμπειρους συμβουλευτικούς οίκους του εξωτερικού.
Στον υπόλοιπο κόσμο -και με λίγες μόλις ώρες διαφορά- η Shell ανακοίνωσε πως έδωσε το πράσινο φως για την κατασκευή του μεγαλύτερου εργοστασίου ανανεώσιμων πηγών υδρογόνου της Ευρώπης. Το Holland Hydrogen I θα διαθέτει έναν ηλεκτρολύτη ισχύος 200 MW και θα λειτουργήσει το 2025, στο λιμάνι του Ρότερνταμ, παράγοντας έως και 60 τόνους ανανεώσιμου υδρογόνου ημερησίως.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
- Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
- Μαγδεμβουργο: Στην αναζήτηση κινήτρου του δράστη της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
- Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
- Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες