Μια από τις προτεραιότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η αύξηση των οικολογικών υλικών που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή των νέων μοντέλων. Οι έρευνες στρέφονται στην αξιοποίηση των φυτών και των παραγώγων που έχουν αναπτύξει οι επιστήμονες. Η Jaguar Land Rover χρησιμοποιεί ένα κλωστοϋφαντουργικό προϊόν κατασκευασμένο από ίνες ευκαλύπτου, αναφέρει το Bloomberg. Το Eucalyptus Melange που ανέπτυξε η πολυτελής βρετανική μάρκα, είναι ένα κλωστοϋφαντουργικό προϊόν που παράγεται από ίνες ευκαλύπτου, χρησιμοποιεί πολύ λιγότερο νερό από τα παραδοσιακά υλικά όπως το πλαστικό και το Alcantara και μπορεί να βαφεί για να ταιριάζει με οποιοδήποτε χρώμα. Περιλαμβάνει και ένα ανθεκτικό μάλλινο μείγμα, από κλωστοϋφαντουργική εταιρεία για να αποκτήσει πιο φιλική υφή. Το Dinamica Suedecloth, είναι μια ανθεκτική στη φλόγα και εξαιρετικά ανθεκτική, που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσθέτουν επίσης οικολογικές επιλογές στους εσωτερικούς χώρους. Η Volvo έχει στόχο τουλάχιστον το 25% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται σε κάθε νέο μοντέλο που θα παράγεται από το 2025 να κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά. Σήμερα το ποσοστό είναι περίπου 5%. Τον Φεβρουάριο η θυγατρική της Volvo, Polestar, δήλωσε ότι το πρώτο μοντέλο της, το Polestar 2, θα έχει ένα vegan εσωτερικό. Η Toyota, αντικαθιστά το υλικό του μαξιλαριού καθίσματος, γλυκόλη που προέρχεται από το πετρέλαιο από τη γκυκόλη που λαμβάνεται από το ανανεώσιμο ζαχαροκάλαμο. Η Hyundai εξορύσσει ηφαιστειακά πετρώματα για να τα αξιοποιήσει στη κατασκευή των μοντέλων σεντάν. Η Ford δημιούργησε ένα αφρώδες κάθισμα από σόγια. Η Audi έχει αναπτύξει βιώσιμα και ακόμη και ουδέτερα από άνθρακα υλικά για τα ηλεκτρικά οχήματα. Τα καθίσματα του Q4 e-tron SUV είναι φτιαγμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό και το e-tron GT προσφέρει μια εσωτερική επιλογή από συνθετικό δέρμα και ανακυκλωμένες μικροΐνες, συμπεριλαμβανομένου ενός χαλιού δαπέδου Econyl που κατασκευάζεται από χρησιμοποιημένα αλιευτικά δίχτυα. Η Audi παρουσίασε καλύμματα καθισμάτων από το Climatex, ένα ύφασμα διπλής όψης με πολυεστέρα και μαλλί. Αναπτύχθηκε με τρόπο ώστε τα δύο στρώματα να μπορούν να διαχωριστούν και να ανακυκλωθούν στο τέλος της ζωής του οχήματος. Αν και δεν μπαίνει στην παραγωγή, αυτές οι λύσεις υποδεικνύουν τον τρόπο που η Audi προβλέπει το μέλλον των εσωτερικών χώρων.