Suzuki Swift Sport: Νέο, μικρό και «καυτό»
Νίκος ΛουπάκηςΔιακριτικές πινελιές δίνουν τον απαραίτητο σπορ τόνο στην εξωτερική εμφάνιση (όπως η «κυψελωτή» μάσκα, η αεροτομή οροφής και οι «γυαλισμένες» ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών) του νέου μοντέλου που είναι εξοπλισμένο με έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.4 Sport DITC 140 ίππων και έχει δεχτεί σειρά βελτιώσεων ώστε να προσφέρει το απαραίτητα σπορ κράτημα.
Το βάρος του αμαξώματος μειώθηκε κατά 80 κιλά, περιοριζόμενο στα 970, και καθώς η μέγιστη ροπή του κινητήρα αυξήθηκε κατά 70 Nm, φτάνοντας τα 230 Nm, δημιουργήθηκε μία αναλογία ροπής-βάρους της τάξης των 4,2 kg/Nm που καθιστά το νέο Swift Sport σαφώς ταχύτερο από τον προκάτοχό του, αφού χρειάζεται μόνο 8,1 δεύτερα για τα 0-100 km/h και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 210 km/h. Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο, χειροκίνητο, προέρχεται από το απερχόμενο Swift Sport, έχει όμως υποστεί – και αυτό - σειρά βελτιώσεων.
Το μεταξόνιο είναι κατά 20 mm από το προηγούμενο SWIFT Sport, ενώ το μετατρόχιο είναι κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο τόσο εμπρός όσο και πίσω, κάτι που ευνοεί την ευστάθεια, η οποία επωφελείται επίσης από το γεγονός ότι το αμάξωμα είναι και κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μια σειρά high-tech συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού όπως το σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης και το Dual Sensor Brake Support (DSBS), το σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Prevention), η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist) και το adaptive cruise control. Το νέο Swift Sport εξοπλίζεται επίσης με το πρώτο σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας της Suzuki.
- Επί ποδός για την κακοκαιρία με χιόνια από την Ουκρανία: Υποχρεωτικές οι αλυσίδες σε όλη την Αττική – 112 σε Δροσιά, Εύβοια
- Προσωπικός γιατρός: Εφάπαξ 40.000 ευρώ στους νέους ειδικευόμενους γιατρούς – Οι προϋποθέσεις
- Μαρούσι: Σοκαριστικές λεπτομέρειες για την επίθεση στους 17χρονους – Τους χτύπαγαν 6 άτομα με λοστούς
- Μελίνα Ασλανίδου: «Έχω αποδεχτεί τη φωνή μου και την αξία της, γιατί έχω δουλέψει πολύ»