Auto|15.09.2019 22:09
Citroen με 36 άτοκες δόσεις
Νίκος Λουπάκης
Το άνοιγμα των σχολείων – και τα έκτακτα έξοδα που αυτό συνεπάγεται για πολλές χιλιάδες ελληνικές οικογένειες - απετέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Citroën που αποφάσισε να διευκολύνει την αγορά καινούριου αυτοκινήτου με το πρόγραμμα που τιτλοφορείται “Back to School”, και περιλαμβάνει όχι μόνο ειδικές προνομιακές τιμές αλλά και 5 χρόνια εγγύηση, ενώ προσφέρονται και δελεαστικά προγράμματα χρηματοδότησης, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πακέτο των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων.
Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.
Διαβάστε ακόμη
- Οι κάτοικοι μετρούν τις πληγές από το σαρωτικό πέρασμα της κακοκαιρίας στις Κυκλάδες – Πώς θα εξελιχθούν τα φαινόμενα τις επόμενες ώρες στη χώρα
- «Παραβιάστηκε το κράτος δικαίου – Πολιτική η απόφαση»: Η πρώτη αντίδραση της Λεπέν
- Στο χείλος του γκρεμού το BBC - Αντιμετωπίζει «μια πρωτοφανή πρόκληση» στη χρηματοδότηση του περιεχομένου του
- Η Disney βρίσκεται αντιμέτωπη με έρευνα για τις πρακτικές «Διαφορετικότητας, Ισότητας και Ένταξης»