Volkswagen T-Roc R: 300 ίπποι για καυτές επιδόσεις
NewsroomΈχοντας στο ενεργητικό του περισσότερους από 400.000 ενθουσιώδεις πελάτες σε όλο τον κόσμο μέσα σε μόλις δύο χρόνια, το T-Roc της Volkswagen αποκτά μια νέα, σπορ έκδοση: το T-Roc R, που σύμφωνα με τους Γερμανούς είναι ισχυρό όσο ένα γνήσιο σπορ μοντέλο, αλλά και πρακτικό όσο ένα ευέλικτο SUV.
Με ισχύ 300 ίππων (221 kW) το κόμπακτ και δυναμικό T-Roc R επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Εξελιγμένα μηχανικά μέρη
Ο ιδιαίτερα εξελιγμένος κινητήρας των 2,0 λίτρων με την τεχνολογία TSI και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION προσδίδει στο νέο κορυφαίο σπορ μοντέλο της επιτυχημένης γκάμας του T-Roc εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Η υπερτροφοδότηση και ο άμεσος ψεκασμός εξασφαλίζουν υψηλή ροπή από πολύ χαμηλές στροφές. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm επιτυγχάνεται μόλις στις 2.000 σ.α.λ., ενώ η ισχύς των 300 ίππων (221 kW) είναι ακόμα πλήρως διαθέσιμη στις 5.000 σ.α.λ.
Το εξελιγμένο σύστημα πέδησης, που περιλαμβάνεται και στο πακέτο Υψηλής Απόδοσης (Performance Package) του Volkswagen Golf R, εγγυάται την αποτελεσματική επιβράδυνση, ενώ το στάνταρ Launch Control εξασφαλίζει ότι το T-Roc R θα ξεκινά σαν πύραυλος. Ενώ για ακόμα πιο απαιτητική οδήγηση, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα.
Το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG των 7 σχέσεων έχει προσαρμοστεί ειδικά στη δυναμική χαρτογράφηση του T-Roc R, ενώ η δοκιμασμένη τετρακίνηση Volkswagen 4MOTION κατανέμει την ισχύ στον εμπρός και τον πίσω άξονα, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, εμποδίζοντας αποτελεσματικά το ενδεχόμενο σπινάρισμα ή μπλοκάρισμα των τροχών με τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου.
Υψηλή τεχνολογία
Όλες οι εκδόσεις του T-Roc R είναι επίσης εξαιρετικά διασυνδεδεμένες και εξοπλισμένες με κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Το στάνταρ Σύστημα Προειδοποίησης Οδηγού (Driver Alert System) προειδοποιεί οπτικά και ακουστικά μόλις οι παράμετροι – στις οποίες περιλαμβάνεται η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, η χρονική διάρκεια που ο οδηγός βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και η ώρα της ημέρας - υποδείξουν πως τα επίπεδα προσοχής του οδηγού έχουν πέσει αισθητά.
Η αυτόματη υπηρεσία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης (Emergency Call Service) έχει ήδη ενεργοποιηθεί κατά την παράδοση στον πελάτη, ενώ το Hill Start Assist και το Hill Descent Control βοηθούν στην πιο άνετη κίνηση σε ανηφορικά και κατηφορικά αντίστοιχα τμήματα των δρόμων.
Τα ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού κάνουν το Volkswagen T-Roc R ακόμη πιο άνετο. Το ελκυστικό πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό συστήματα όπως το Adaptive Cruise Control ACC stop & go (Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα), Lane Assist (Ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας), Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών) και προαιρετικά Traffic Jam Assist (Σύστημα υποβοήθησης κατά την κυκλοφοριακή συμφόρηση), Rear Traffic Alert (Υποβοήθηση πίσω κίνησης) και Blind Spot Monitor (Σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου).
Το ολοκαίνουργιο Volkswagen T-Roc R θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στο τέλος του μήνα, όταν θα ανακοινωθεί και η προτεινόμενη τιμή λιανικής.
- Πώς διαμορφώνεται το τοπίο στη ΝΔ μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τι θα κάνει ο πρώην πρωθυπουργός
- Η τραγωδία στο Μάτι, δίκοπο μαχαίρι για τον Κασσελάκη: Οι στόχοι και τα αποτελέσματα της επίθεσης στην κυβέρνηση Τσίπρα
- Ακρίβεια: Σχέδιο για «μπλόκο» στις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ - Τι θα αλλάξει
- Ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού σκοτώνεται στο ελληνοϊταλικό μέτωπο – Το γράμμα που δεν έστειλε ποτέ