Η Ford εισέρχεται στη κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το Mustang Mach-E
NewsroomΠρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της φίρμας και καθορίζει τα βασικά στοιχεία των υπολοίπων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια. Αναπτύχθηκε σε ένα κτίριο που κατασκευάστηκε πριν από έναν αιώνα και βρίσκεται λίγα τετράγωνα μακριά από το πρώτο εργοστάσιο του Χένρι Φορντ, στο Ντιτρόιτ.
Αναμένεται στην αγορά στο τέλος του 2020 και θα είναι διαθέσιμο με δυο επιλογές όσον αφορά τις μπαταρίες. Εξοπλισμένο με μπαταρία εκτεταμένης εμβέλειας και πίσω τροχούς, το Mach-E έχει αυτονομία 482 χλμ. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φθάνει τους 332 ίππους. Επίσης, κατασκευάζεται με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε σε όλους τους τροχούς.
Η Ford, θα προσφέρει επίσης δύο ειδικές εκδόσεις όσον αφορά την απόδοση. Η έκδοση GT, ολοκληρώνει το τεστ 0-100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 4΄΄, είναι πιο γρήγορο από την Porsche Macan Turbo. Το GT Performance Edition, υπόσχεται 0-100 χλμ./ώρα σε 3’’, πιο γρήγορο από την Porsche 911 GTS. Και οι δύο εκδόσεις GT έχουν απόδοση 459 ίππους και ροπή 83,8 χλγμ.
Το Ford Mustang Mach-E προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησης, Whisper, Engage και Unbridled. Το Ford Mustang Mach-E θα είναι διαθέσιμο με τη βασική μπαταρία ιόντων λιθίου 75,7 kWh και με την ισχυρότερη μπαταρία 98,8 kWh, η οποία παρέχει αυτονομία 482 χλμ. Η μπαταρία βρίσκεται στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων του οχήματος και δοκιμάστηκε σε ακραίες θερμοκρασίες.
Εξοπλίζεται με σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας επόμενης γενιάς SYNC, με οθόνη 15,5 ιντσών.
- Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
- Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
- Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
- Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»