Η Volkswagen άρχισε συζητήσεις με καταναλωτικές οργανώσεις για το Dieselgate
NewsroomH Volkswagen ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για έναν διακανονισμό με Γερμανούς ιδιοκτήτες οχημάτων, οι οποίοι έχουν κάνει αγωγή κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας για την υπερβολική μόλυνση που προκάλεσαν τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητά της.
Η Volkswagen παραδέχθηκε το 2015 ότι χειραγώγησε το λογισμικό της διαχείρισης των κινητήρων για να συγκαλύψει τα υπερβολικά επίπεδα μόλυνσης των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων της, προκαλώντας μία σειρά από μηνύσεις και αγωγές που οδήγησαν σε ένα κόστος για την εταιρεία τουλάχιστον 30 δισ. ευρώ για δικαστικές δαπάνες και πρόστιμα.
«Η Volkswagen και η Ομοσπονδία Γερμανικών Καταναλωτικών Οργανώσεων συμφώνησαν να προχωρήσουν σε συζητήσεις αναφορικά με έναν πιθανό διακανονισμό», ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία, προσθέτοντας: «Οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ αρχικό στάδιο και δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα καταλήξουν σε διακανονισμό. Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι οι συζητήσεις πρέπει να είναι εμπιστευτικές».
Οι Γερμανοί καταναλωτές είχαν μικρότερη επιτυχία από τους Αμερικανούς ιδιοκτήτες οχημάτων στη διασφάλιση αποζημίωσης από τη VW, επειδή τα γερμανικά αυτοκίνητα δεν έχασαν την πιστοποίηση της οδικής ικανότητάς τους μετά το σκάνδαλο με το ντίζελ.
Στη Γερμανία, τα αυτοκίνητα της VW με μηχανές ντίζελ διατήρησαν την πιστοποίηση της οδικής ικανότητάς τους, εάν οι πελάτες είχαν συμφωνήσει στην αλλαγή του λογισμικού διαχείρισης των μηχανών, με συνέπεια η VW να κρατήσει διαφορετική στάση όσον αφορά την αποζημίωση των πελατών.
- Απόπειρα δολοφονίας Τραμπ: Ο 20χρονος εξασκήθηκε στην σκοποβολή και αγόρασε σφαίρες - «Φως» στις σκοτεινές κινήσεις του Κρουκς
- Σοκ στον Πειραιά: Συνελήφθη 16χρονη για απόπειρα δολοφονίας 19χρονης - Την τραυμάτισε με αιχμηρό αντικείμενο
- Τι προβλέπει το μεγάλο deal ανάμεσα σε COSMOTE TV και Nova: Ποια η επιπλέον χρέωση - Η πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου πακέτου
- Αθλήτρια της Εθνικής Στίβου βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ - Aναμένεται επίσημη ανακοίνωση