Ford Emoji Jacket: ασφάλεια για τους ποδηλάτες
Νίκος ΛουπάκηςΑναμφισβήτητα ευπαθείς χρήστες της οδού είναι οι ποδηλάτες αφού κάθε χρόνο, σύμφωνα με τα Βασικά Στοιχεία Οδικής Ασφάλειας (Traffic Safety Basic Facts) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, περίπου 2.000 άνθρωποι που οδηγούν ποδήλατο σκοτώνονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Μέρος της ευπάθειας αυτής οφείλεται στην ελλιπή ή και κακή επικοινωνία μεταξύ δικυκλιστών και οδηγών αυτοκινήτων. Αυτήν ακριβώς την αδυναμία έρχεται να μετριάσει ή ακόμα και να εξαλείψει το πρωτότυπο Emoji Jacket της Ford.
«Ζούμε και οδηγούμε σε ένα κόσμο όπου η επικοινωνία είναι θέμα ζωτικής σημασίας. Αλλά πολύ συχνά, η επικοινωνία μεταξύ οδηγών και δικυκλιστών μπορεί να έχει τη μορφή ενός κορναρίσματος ή μιας άσεμνης χειρονομίας. Οι δικυκλιστές συχνά πρέπει να αφήσουν το τιμόνι για να επικοινωνήσουν. Το Emoji Jacket χρησιμοποιεί έναν παγκοσμίως κατανοητό τρόπο επικοινωνίας ώστε οι εντάσεις να μπορούν να μετριαστούν – και όλοι θα μάθουμε να μοιραζόμαστε το δρόμο, όπως υποδηλώνει και ο τίτλος της καμπάνιας ‘Share The Road”.» δηλώνει ο Emmanuel Lubrani, “Share The Road”, Ford of Europe.
Το πρωτοποριακό jacket της Ford περιλαμβάνει ένα πάνελ από LED σώματα, τα οποία μπορούν να απεικονίζουν:
- Ένα από τα τρία emojis
- Βέλη
- Σήμα κινδύνου
Ο δικυκλιστής ενεργοποιεί κάθε emoji, τους δείκτες πορείας και το σήμα κινδύνου με τη βοήθεια ενός ασύρματου τηλεχειριστηρίου που βρίσκεται τοποθετημένο στο τιμόνι του ποδηλάτου.
Σημειώνουμε ότι από τότε που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά, πριν από 20 και πλέον χρόνια, τα Emojis θεωρούνται από πολλούς ως η πρώτη γλώσσα που γεννήθηκε από τον ψηφιακό κόσμο. Σύμφωνα, δε, με σχετική έρευνα (Emoji Trend Report), οι περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν καλύτερα όταν εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω των Emojis παρά με ένα τηλεφώνημα.
«Τα Emojis έχουν καθιερωθεί ως βασικό στοιχείο της γλώσσας με την οποία εκφραζόμαστε. Ανεξάρτητα αν τα χρησιμοποιούμε για να υποδηλώσουμε εκφράσεις του προσώπου, χιούμορ ή σαρκασμό, τα Emojis μας επιτρέπουν να εκφράζουμε άμεσα τα συναισθήματά μας. Αυτό το jacket που δημιουργήθηκε σε συνάρτηση με την καμπάνια “Share the Road” της Ford επιτρέπει στους αναβάτες να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και δημιουργεί ένα σημαντικό συναισθηματικό κρίκο ανάμεσα σε αυτούς και τους άλλους χρήστες των δρόμων.» δηλώνει ο Dr. Neil Cohn PhD, assistant professor, Department of Communication & Cognition at Tilburg University, Ολλανδία.
- Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
- Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
- Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
- Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»