Car@home: H Fiat φέρνει τις εκθέσεις στο σαλόνι σας
Με τη υπηρεσία Car@home, η Fiat (και μαζί της η Jeep και η Alfa Romeo) αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, δίνοντας μέσω του internet τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή όχι μόνο να δει και να μάθει πληροφορίες για τα μοντέλα που ενδεχομένως τον ενδιαφέρουν, αλλά ακόμα και να ολοκληρώσει την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Η υπηρεσία Car@home – η οποία θα είναι πλήρως λειτουργική την προσεχή Τρίτη 21 Απριλίου - έρχεται να προστεθεί στο ανεπτυγμένο ψηφιακό δίκτυο των εταιρειών που εκπροσωπεί η FCA Greece (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, και Fiat Professional), οι οποίες προσφέρουν στο κοινό πληροφορίες, επιλογές διαμόρφωσης αυτοκινήτου (car configurator), όπως επίσης και τη δυνατότητα επικοινωνίας για οποιαδήποτε διευκρίνιση μέσω του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων σε όλη την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο του Car@home, αρχικά ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή με την FCA ή απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα που επιθυμεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στις ιστοσελίδες των εταιρειών του Ομίλου. Στη συνέχεια εκπρόσωπος του Εξουσιοδοτημένου Διανομέα προγραμματίζει μια video-κλήση με τον πελάτη μέσω της εφαρμογής Google Hangouts Meet. Εκεί ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να συνομιλήσει, να παρουσιάσει το αυτοκίνητο, τις επιλογές χρηματοδότησης, ακόμα και να πραγματοποιήσει μια διερευνητική αξιολόγηση αυτοκινήτου ανταλλαγής που πιθανόν έχει ο ενδιαφερόμενος, απαντώντας στις ερωτήσεις του, όπως ακριβώς θα γινόταν και αν είχαν συναντηθεί εκ του σύνεγγυς στο κατάστημα πώλησης.

Χάρη στο πληροφοριακό υλικό, αλλά και τη δυνατότητα διαμόρφωσης του αυτοκινήτου, μέσω του Car@home, ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να παρουσιάσει πλήρως το αυτοκίνητο και να διερευνήσει τις ανάγκες του πελάτη, προτείνοντας την καλύτερη δυνατή επιλογή.
Το Car@home δεν σταματά όμως απλά στην αποστολή πληροφοριών. Μέσω του προγράμματος ο ενδιαφερόμενος μπορεί λάβει την τελική προσφορά, να παραγγείλει το αυτοκίνητο που επιθυμεί, αλλά και να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξόφλησης ή χρηματοδότησης χωρίς να μετακινηθεί από τη θέση του. Συγκεκριμένα, μέσω της FCA Bank, οι λύσεις χρηματοδότησης παρέχονται και με τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής απομακρυσμένου τύπου, με τον αγοραστή να μπορεί να ολοκληρώσει όλες τις σχετικές ενέργειες ακόμα και από το κινητό του και χωρίς βεβαίως να μετακινηθεί από το σπίτι του.
«Η πολιτική επέλαση του Τραμπ πλήττει τις αγορές»: Το κλίμα αμφιβολίας και προβληματισμού στην Ευρώπη και η παγκόσμια ανησυχία
Νέα ηχητικά ντοκουμέντα από τα Τέμπη: «Καλώ τον γιο μου και δεν απαντά»
Υπόθεση θανάτου Βασίλη Καλογήρου: Ο θείος μίλησε για πρόσωπο που απειλούσε τη μητέρα του 39χρονου
Πέταξε το πρώτο «αληθινό» ιπτάμενο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ - Η χωρητικότητα και η τιμή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr