Citroen: λειτουργούν συνεργεία, after sales, οδική βοήθεια
Η Citroen σε αυτή τη δύσκολη περίοδο διατηρεί τις υπηρεσίες After Sales σε πλήρη λειτουργία. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroen, δίνει την δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen που θα επιλέξετε εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι σας.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
![](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/3b9f6046-0cca-46d8-a2a0-557b06f5fe98.jpg)
Η Citroën προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën, στο πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας που επιβάλλουν οι συνθήκες, συμβάλλει στη διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών, αλλά και των πελατών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο ακόμα και αυτές τις ημέρες του περιορισμού των μετακινήσεων.
Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën κλπ.
Αξίζει, δε. να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.
Πηγές ΝΔ: Συγγνώμη Κασσελάκη σε Συραγγέλα για Πολάκη - «Ήταν υποκριτική»
Τι συζητήθηκε στο Μαξίμου για την άνοδο των τιμών χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος: Ανακοινώσεις εντός των επόμενων ημερών
Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ: Κορυφώνεται το κύμα καύσωνα Τετάρτη και Πέμπτη με 43αρια
Θύμα φάρσας στη Μύκονο ο Ματ Ντέιμον - Εκκενώθηκαν μαγαζιά λόγω προειδοποιήσης για βόμβα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr