40 χρόνια Renault Trafic/Master: από τη βενζίνη στο υδρογόνο
Από το 1980, που χαρακτηριστικότατο γαλλικό βαν Renault Estafette παρέδιδε τη σκυτάλη στα Trafic και Master, μέχρι σήμερα, μεσολάβησαν όχι μόνο 40 χρόνια, αλλά και περίπου 5 εκατομμύρια πωλήσεις για τα δύο αυτά μοντέλα. Παράλληλα, η γαλλική εταιρία έκανε και ένα μεγάλο βήμα στην κατεύθυνση των μηδενικών ρύπων.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Το Estafette ήταν το πρώτο Renault με την κίνηση εμπρός, ενώ οι συρόμενες πλευρικές του πόρτες και η επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης, έκαναν γαλλικό επαγγελματικό το εξαιρετικά χρηστικό το. Έχοντας εξαιρετικά μικρό εμπρός πρόβολο, προσέφερε αυξημένη ορατότητα στον οδηγό, ενώ ήταν διαθέσιμο σε ποικιλία εκδόσεων. Ήταν ένα μοντέλο που το λάτρεψαν τόσο οι πωλητές παγωτών, όσο και οι δεινοί παραθεριστές.
Όμως καθώς οι ανάγκες του οδηγού/επαγγελματία είναι αυτές που οδηγούν τις εξελίξεις, μετά από 22 χρόνια στην αγορά, το Renault Estafette ολοκλήρωσε τον κύκλο του το 1980 οπότε και αντικαταστάθηκε από δύο διαφορετικά ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα, το μεσαίου μεγέθους Trafic και το μεγαλύτερο Master.
Διαβάστε τη συνέχεια κάνοντας κλικ εδώ
ΗΠΑ: Τι σηματοδοτεί η απόφαση Μπάιντεν για τη χρήση όπλων μεγάλου βεληνεκούς από την Ουκρανία κατά της Ρωσίας – Οι επικρίσεις Τραμπ και οι απειλές Πούτιν
Το Πολυτεχνείο ζει: Μεγαλειώδης η πορεία σε Αθήνα με αντιπολεμικά συνθήματα - Ένταση στη Θεσσαλονίκη
Νέα Δημοκρατία: Η επόμενη ημέρα μετά τη διαγραφή Σαμαρά – «Φουντώνουν» τα σενάρια για νέο κόμμα από τον πρώην πρωθυπουργό
Φινλανδία - Ελλάδα 0-2: Καθάρισε σε 4' στο Ελσίνκι η Εθνική που πάει σε πλέι οφ ανόδου τον Μάρτιο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr