Η Mercedes-Benz θέλει να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
H Mercedes-Benz θέλει να εκσυγχρονίσει τις πωλήσεις της και να επενδύσει στη νέα ψηφιακή εποχή. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοίνωσε την μείωση των εμπόρων και των φυσικών εκθέσεων της στη Γερμανία κατά 15-20% και κατά 10% σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η μείωση των ντίλερ είναι αποτέλεσμα του στόχου που έθεσε ο κατασκευαστής να αυξήσει το μερίδιο των διαδικτυακών πωλήσεών του στο 25% μέχρι το 2025. Παράλληλα, η Mercedes-Benz θέλει μέχρι την ίδια χρονιά το 80% των πωλήσεων στην Γηραιά ήπειρο να πραγματοποιείται κατευθείαν από εκείνη και όχι μέσω εμπόρων.
«Θέλουμε να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των τιμών, για αυτό απομακρυνόμαστε σταδιακά από τους εμπόρους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής οικονομικών της Mercedes-Benz, Harald Wilhelmn.
Σήμερα, ο κατασκευαστής διαθέτει περίπου 6.500 αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής Mercedes-Benz και Smart παγκοσμίως με 1.000 από αυτά να βρίσκονται στην Γερμανία.
Από την πλευρά της, η υπεύθυνη επικοινωνίας και μάρκετινγκ της μάρκας, Bettina Fetzer, ανέφερε ότι οι μεγάλες εκθέσεις θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν και τα παρακλάδια της Mercedes-Benz όπως η AMG και η Maybach θα αποκτήσουν δικά τους σημεία πώλησης, βελτιώνοντας τις πελατειακές σχέσεις.
Πηγή: drive.gr
Σοκαριστικό βίντεο από το Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 36χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα – Ομολόγησε ότι έστησε καρτέρι θανάτου
Τάσεις MRB: Η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Κυριαρχούν ο φόβος, οργή και απαισιοδοξία – Τι πιστεύουν για την επανεκλογή Τραμπ
Πώς έφτασαν στα ίχνη του 29χρονου εκτελεστή του Κιρίλοφ - Το αυτοκίνητο που νοίκιασε
Παντρεύτηκε για δεύτερη φορά η Αντριάνα Λίμα - Το προφίλ του συζύγου της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr