Μπορεί το υδρογόνο να είναι η απάντηση στις οδικές μεταφορές;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ενδεχόμενο αξιοποίησης του υδρογόνου ως καύσιμο αρχίζει να εξετάζεται πλέον και από τη χώρα μας. Τι ισχύει αυτή τη στιγμή και ποιες είναι οι προοπτικές για τη χρήση του στις οδικές μεταφορές;
Ένα από τα ιδιαίτερα νέα των τελευταίων ημερών αποτελεί η δρομολόγηση μίας «συμφωνίας μετόχων» μεταξύ της Motor Oil και της ΔΕΗ, για τη σύσταση της «Hellenic Hydrogen Α.Ε.». Η εταιρία αυτή, με μετοχική σύνθεση 51% και 49% αντίστοιχα θα έχει ως στόχο την ανάπτυξη έργων παραγωγής πράσινου υδρογόνου στην Ελλάδα, σε συνεργασία με μεγάλους και έμπειρους συμβουλευτικούς οίκους του εξωτερικού.
Στον υπόλοιπο κόσμο -και με λίγες μόλις ώρες διαφορά- η Shell ανακοίνωσε πως έδωσε το πράσινο φως για την κατασκευή του μεγαλύτερου εργοστασίου ανανεώσιμων πηγών υδρογόνου της Ευρώπης. Το Holland Hydrogen I θα διαθέτει έναν ηλεκτρολύτη ισχύος 200 MW και θα λειτουργήσει το 2025, στο λιμάνι του Ρότερνταμ, παράγοντας έως και 60 τόνους ανανεώσιμου υδρογόνου ημερησίως.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Μία ανάσα από την Κρήτη έγινε η ουκρανική επίθεση σε τάνκερ του ρωσικού «σκιώδους» στόλου - Τι δείχνουν τα στοιχεία
Μεγάλες ζημιές υπέστη το ασθενοφόρο που έπεσε στην κλούβα της ΕΛΑΣ - Πώς οι ασθενείς γλίτωσαν τα χειρότερα
Φρίκη στη Γερμανία: 61χρονος βίαζε τη ναρκωμένη σύζυγό του και στη συνέχεια αναρτούσε βίντεο στο διαδίκτυο
Εξώδικο του ιδιοκτήτη του Fever στον Γιώργο Μαζωνάκη μετά τις κατηγορίες για οικονομικά οφέλη - Τι καταγγέλλει και τι ζητά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



