Νέα mercedes B-Class: Πολυμορφικά σπορ
Η προσπάθεια να αποκτήσει ένα δυναμικό προφίλ η οικογενειακή πρόταση της γερμανικής εταιρίας είναι προφανής σε αυτό το νέο μοντέλο, που είναι επίσης εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Ενδεχομένως το τι εστί B-Class αποδίδεται με λίγα λόγια και καλά από την Britta Seeger, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και Υπεύθυνη Πωλήσεων Mercedes-Benz Cars: «Στο χαρτοφυλάκιο των compact αυτοκινήτων μας, είναι το τέλειο αυτοκίνητο για ολόκληρη την οικογένεια».
Προφανώς η γερμανική εταιρία έχει ουκ ολίγα αυτοκίνητα στην γκάμα της που θα διεκδικούσαν με αξιώσεις αυτόν τον τίτλο, ωστόσο η διακριτική θα λέγαμε και αποτελεσματική B-Class έχει επίσης το προσόν ότι δεν είναι… τεράστια, αφού το μήκος της «συγκρατείται» περίπου στα 4,4 μέτρα και είναι συγκρίσιμο με αυτό ενός τυπικού μικρομεσαίου (όπως το Golf ή το Focus ή το Kia Ceed…) αλλά από την άλλη οι εσωτερικοί της χώροι είναι ασυναγώνιστοι.
Πρακτικότητα über alles
Το μυστικό της επιτυχίας στον τομέα αυτόν έχει να κάνει με το αυξημένο ύψος – σημειώστε στο σημείο αυτό ότι ο οδηγός κάθεται 90 mm ψηλότερα απ’ ότι σε μία A-Class – και από την άλλη με το μακρύ μεταξόνιο, που φτάνοντας τα 2729 mm επιτρέπει τη φιλοξενία στο πίσω κάθισμα ψηλών ενηλικών με πραγματικά άφθονο αέρα για τα γόνατα και για το κεφάλι τους. Σημειώνουμε ότι η άνεση των επιβατών μπορεί να ενισχυθεί κατά βούληση, αφού τα καθίσματα μπορούν προαιρετικά να εξοπλιστούν με σύστημα κλιματισμού, μασάζ, αλλά και με το νέο σύστημα Enegizing που ξεκουράζει την πλάτη και τη μέση των επιβαινόντων.
Την διαφορά στην πρακτικότητα την κάνει η διαιρούμενη - σε αναλογία 40:20:40 - πλάτη του πίσω καθίσματος, επιτρέποντας στον χώρο αποσκευών να μεγαλώσει σταδιακά και κατά περίπτωση φτάνοντας τα 1540 λίτρα, με όλη την πλάτη κάτω. Ενώ σημαντική ώθηση στον τομέα αυτόν θα δώσει η μετακίνηση (μπρος-πίσω) των πίσω καθισμάτων κατά 14 εκατοστά, μια δυνατότητα που θα προστεθεί στο μοντέλο ανάλογα με την έκδοση, από τα μέσα του 2019, επιτρέποντας τη μεταβολή της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ μεταξύ 455 και 705 λίτρων.
Υψηλή τεχνολογία
Η νέα B-Class είναι το δεύτερο μοντέλο μετά την A-Class που εξοπλίζεται με το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience), το οποίο εγκαινίασε μία νέα εποχή με τις Υπηρεσίες Συνδεσιμότητας Mercedes me και περιλαμβάνει, ανάλογα με την έκδοση οθόνη πλοήγησης με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας και το ευφυές σύστημα φωνητικού ελέγχου με φυσική ομιλία ευφυές σύστημα φωνητικού ελέγχου με φυσική ομιλία.
Και βέβαια, η τεχνολογική… προίκα της πολυμορφικής Mercedes δεν σταματά εδώ, αφού το νέο μοντέλο ενσωματώνοντας συστήματα από την S-Class μπορεί ακόμα και να κινείται ημιαυτόνομα σε ορισμένες καταστάσεις, χάρη σε βελτιωμένα συστήματα κάμερας και ραντάρ, που επιτρέπουν να «προβλέπει» την κυκλοφορία έως και 500 μέτρα μπροστά, ενώ αξιοποιεί δεδομένα χαρτών και πλοήγησης για λειτουργίες υποβοήθησης.
Ο κατάλογος με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι μεγάλος και περιοριζόμαστε εδώ να αναφέρουμε τo διευρυμένο σύστημα ενεργής υποβοήθησης πέδησης (Active Brake Assist) – με πρόβλεψη για ποδηλάτες και πεζούς – και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Active Lane Change Assist) που περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό της, αλλά και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης (Active Emergency Stop Assist).
Η γκάμα
Στο λανσάρισμά της στην Ελλάδα η νέα B-Class παρατάσσεται σε 5 εκδόσεις, εφοδιασμένη με δύο βενζινοκινητήρες και τρεις ντίζελ - όλοι τους υπερτροφοδοτούμενοι – συνδυασμένους με τα πολύ καλά αυτόματα-σειριακά κιβώτια “7G-DCT” και “8G-DCT” της Mercedes (με επτά και οκτώ σχέσεις, αντίστοιχα), με τις επιλογές ισχύος να ξεκινούν από τους 116 και να φτάνουν έως τους 190 ίππους, καλύπτοντας ένα ικανό πλήθος διαφορετικών απαιτήσεων.
Σημειώνουμε πάντως ότι οι Γερμανοί κάνουν ιδιαίτερη αναφορά στην τεχνολογία του νέου δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα των 190 ίππων (Β220d) που είναι πιστοποιημένος κατά Euro 6d και πληροί ήδη το δεύτερο στάδιο της δοκιμής των εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης RDE (Real Driving Emissions) που θα τεθεί σε ισχύ από το 2020.
Ένα στοιχείο τέλος που δείχνει την «προσαρμοστικότητα» της γκάμας είναι το γεγονός ότι τα μοντέλα με τις χαμηλότερες ιπποδυνάμεις διαθέτουν πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στη βασική διαμόρφωση, ενώ στις πιο ισχυρές εκδόσεις ή κατ’ επιλογή του πελάτη, μπορεί να τοποθετηθεί ένας πιο σύγχρονος πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων, ο οποίος κατασκευάζεται κυρίως από αλουμίνιο, ώστε να μειώνεται η μη αναρτημένη μάζα. Ενώ ανάλογα με την έκδοση, υπάρχει δυνατότητα επιλογής χαμηλωμένης ανάρτησης άνεσης και η ανάρτηση με ενεργή μεταβαλλόμενη απόσβεση, που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την απόσβεση των αμορτισέρ (Dynamic Select).
Πώς θα αντιδράσει ο Πούτιν μετά το πράσινο φως Μπάιντεν στο Κίεβο για τους πυραύλους ATACMS – Οι σκέψεις του Ρώσου προέδρου
Δημοσκόπηση Prorata: Ποιον θα ψήφιζαν οι Έλληνες για πρόεδρο των ΗΠΑ
Άνοιξε η πλατφόρμα για το «Gigabit Voucher» - Περισσότερα από 379.000 νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποκτούν ευρυζωνικές συνδέσεις
Πρώτο διαζύγιο για προπονητή της Euroleague: Τέλος ο Ομπράντοβιτς απ' τον πάγκο της Μονακό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr