Το νέο Οpel Corsa είναι και ηλεκτρικό
Η έκτη γενιά του μοντέλου γίνεται και ηλεκτρική: το Opel Corsa-e διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 100kW (136hp) και αυτονομία 330 km🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Το Corsa είναι το απόλυτο bestseller της Opel, με περισσσότερες από 13,6 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του από το 1982 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Με τη νέα, έκτη γενιά Corsa που βρίσκεται προ των πυλών, ο Γερμανός κατασκευαστής προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (με μπαταρία) με αυτονομία 330 km (WLTP[1]) προκαταρκτική τιμή). Η παραγγελιοληψία για την έκτη γενιά Corsa θα ξεκινήσει σε μερικές εβδομάδες στην Ευρώπη με πρώτο το Corsa-e, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης.
Με αυτονομία 330 km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, το πενταθέσιο Corsa-e είναι κατάλληλο για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση. Ο ηλεκτροκινητήρας του Corsa-e διαθέτει ισχύ 100kW (136hp) και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη, ροπή 260 Nm, προσφέροντας στο νέο μοντέλο δυναμικές επιδόσεις: το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 50 km/h, και μόνο 8,1 δεύτερα για τα 0 - 100 km/h – τιμές εφάμιλλες των σπορ αυτοκινήτων.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 50 kWh και μπορεί να ανακτήσει το 80% της ενέργειάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή – ενώ η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση. Η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής “myOpel”, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης, σε όλες τις περιπτώσεις.
Επιπλέον, η αυτονομία μπορεί να προσαρμόζεται από τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Το Sport mode αυξάνει την απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες επιπτώσεις στην αυτονομία. Στο Eco mode, το Corsa-e γίνεται δρομέας μεγάλων αποστάσεων, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία, χωρίς να επηρεάζεται το επίπεδο άνεσης.
Με μήκος 4,06 m, το Corsa παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό πενταθέσιο σουπερμίνι, ανήκει δηλαδή στο λεγόμενο Segment B, όπως άλλωστε και ο προκάτοχός του. Το ύψος είναι 48 mm μικρότερο από αυτό του προκατόχου του, χωρίς όμως να περιορίζεται ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών. Ο οδηγός κάθεται 28 mm χαμηλότερα, ενώ η οδική συμπεριφορά βγαίνει ωφελημένη από το χαμηλότερο κέντρο βάρους. Το μοντέρνο εσωτερικό διαθέτει πλήρως ψηφιακό cockpit και μπορεί να αναβαθμιστεί με δερμάτινα καθίσματα.
Στο Corsa-e συναντάμε μια σειρά προηγμένες τεχνολογίες, όπως τα προσαρμοζόμενα φώτα IntelliLux LED® matrix, που η Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία, που αποτελούνται από οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, που προσαρμόζει συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον.
Ενώ εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού αυξάνουν αισθητά το επίπεδο ασφάλειας, όπως ο προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard, ενώ διατίθεται σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.
Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr