DS 7 Crossback: Το SUV μεγάλων προσδοκιών
Ένα νέο, γαλλικό SUV επιχειρεί να αντιμετωπίσει τους «καθιερωμένους» premium εκπροσώπους της κατηγορίας, με όπλα του την πολυτέλεια, το design, την υψηλή τεχνολογία αλλά και την ανταγωνιστική τιμή.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Boucheron, Piaget, Faberge, Hermes, Channel, Louis Vuitton… Η Γαλλία έχει μια παράδοση σε προϊόντα πολυτελείας, σε ακριβά αρώματα, ενδύματα, ρολόγια, με ονόματα που προκαλούν δέος.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να τοποθετηθούν οι Γάλλοι με ακριβά προϊόντα και στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπεται αύξηση (τα έτη 2015 – 2023) των πωλήσεων “premium” αυτοκινήτων κατά 36% όταν η συνολική αγορά θα αυξηθεί κατά 24%. Ο λόγος για το Group PSA (Peugeot-Citroen) που μετά την πρόσφατη απόκτηση της Opel είναι πλέον ο δεύτερος σε μέγεθος κατασκευαστής στην Ευρώπη και που τολμά με το σήμα της DS να κοντραριστεί με το γερμανικό κυρίως κατεστημένο δηλαδή Audi, BMW και Mercedes και δευτερευόντως με τη σουηδική Volvo.
Τολμηρό λανσάρισμα
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε, να κάνουμε με ένα SUV που «πλασάρεται» ως premium και που λόγω μεγέθους (μήκος σχεδόν 4,6 μέτρα) έρχεται να μπει σφήνα ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, για να αντιμετωπίσει από τη μια τα «μικρομεσαία» Audi Q3, BMW X1, Mercedes GLA, Volvo XC40 (κατηγορία C-SUV) και τα «μεσαία» Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC, Volvo XC60 (κατηγορία D-SUV). Το στοίχημα μεγάλο, θυμίζει την εποχή που η Audi έκανε την αντίστοιχη δική της προσπάθεια, στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και που λέγαμε ότι δεν είναι δυνατόν η εταιρία αυτή να παριστάνει τη BMW…
H παρουσίαση στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου, του νέου DS 7 Crossback, σηματοδοτεί, κατ’ αυτόν τον τρόπο, όχι απλά την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, αλλά επί της ουσίας το λανσάρισμα της μάρκας, που θα αποκτήσει και δικό της, αποκλειστικό show room στην λεωφόρο Κηφισίας. Μιας μάρκας που προέρχεται βεβαίως από τη Citroen, αλλά που θα επιχειρήσει να προβάλλει την δική της προσωπικότητα. Μιας μάρκας που είχε βεβαίως κάποιες πωλήσεις με τα DS 3, DS 4 και DS 5, δεν είχε κάνει όμως σε καμιά περίπτωση το «θόρυβο» που κάνει τώρα. Ενδεικτικό της δημοσιότητας που δίνεται στην DS, είναι και το γεγονός ότι ο Γάλλος Πρόεδρος Μανουέλ Μακρόν, πήγε στην τελετή της ορκωμοσίας του με ένα ειδικά διασκευασμένο DS 7 Crossback
Πολυτέλεια και τεχνολογία
Στη μεγάλη μάχη που έχει να δώσει το DS 7 Crossback, κύρια όπλα του θα έχει αφενός την υψηλή τεχνολογία, που ξεκινά από την προσαρμοζόμενη ανάρτηση και φτάνει μέχρι τη νυχτερινή όραση και το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού που σκανάρει την κόρη του ματιού (!), αλλά και την πολυτέλεια, που μεταφράζεται σε ποιοτικές επενδύσεις στο εσωτερικό από αλκαντάρα, ακριβό δέρμα και ειδικά επιλεγμένο ξύλο (έβενο), που κυριολεκτικά μεταμορφώνουν το εσωτερικό (με έξτρα χρέωση). Στα υπέρ και η μοντέρνα σχεδίαση - τη συναντάς σχεδόν παντού, μέχρι και στο κλειδί του αυτοκινήτου - η οποία δίνει έναν άλλο αέρα στο γαλλικό SUV, έστω και αν σε ορισμένες περιπτώσεις λειτουργεί εις βάρος της εργονομίας…
Χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα ΕΜΠ2 του γκρουπ PSA, το νέο μοντέλο της DS είναι διαθέσιμο με turbo βενζινοκινητήρες 1,2 (με 130 ίππους) και 1,6 λίτρων (με 180 και 225 PS) αλλά και diesel 1,5 και 2,0 λίτρων (με ισχύ 130 και 180 ίππους, αντίστοιχα). Η πολυτέλεια, λοιπόν ξεκινά σε κάθε περίπτωση από τους 130 ίππους που είναι υπερεπαρκείς για να κινήσουν αξιοπρεπώς το DS 7 των 1400 περίπου κιλών, ενώ η γκάμα του νέου μοντέλου είναι τέτοια που μπορεί να καλύψει και αυτόν που έχει σπορ ανησυχίες. Σημειώνουμε ότι όλα τα DS 7 είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητα, με το “grip control” να εξασφαλίζει επιπλέον πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες (από τη «μεσαία «έκδοση και πάνω), ενώ διαθέσιμο είναι και με το πολύ καλό 8-τάχυτο αυτόματο/σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη “EAT8”.
Οι τιμές ξεκινούν από αρκετά χαμηλά: 27.999 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και από 32.100 ευρώ για τις εκδόσεις πετρελαίου. Βεβαίως, οι πλουσιότερες εκδόσεις «ανεβαίνουν» και ξεκινούν από τα € 34.600 (1.2 PureTech) και τα € 36.300 (1.5 BlueHDi), ενώ η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση των 225 ίππων κοστίζει € 44.700 και η πετρελαιοκίνητη των 180 ίππων, € 45.225. Σε κάθε περίπτωση το γαλλικό αυτοκίνητο εμφανίζεται με χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό, ενώ οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας φαίνονται διατεθειμένοι να στηρίξουν την προσπάθεια με έξτρα αποκλειστικές υπηρεσίες προς τους πελάτες τους, μεταξύ των οποίων και η πλήρης πενταετής εγγύηση.
Πώς έφτασε στις πρόωρες εκλογές η Γερμανία: Τι προκάλεσε την κρίση – Θα είναι υποψήφιος ξανά ο Σολτς;
Γυναικοκτονία στο Αγρίνιο: Οπλισμένο πιστόλι είχε πάνω του ο δράστης όταν συνελήφθη - Τι άλλο βρήκε η αστυνομία
Θλίψη για την απώλεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη: Η διαδρομή του από τον αντιδικτατορικό αγώνα, στη ναυτιλία και την ίδρυση της Motor Oil
Γιάννης Μπουτάρης: Χιλιάδες Θεσσαλονίκεις είπαν το ύστατο χαίρε - Επικήδειοι από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr