Cargo Truck & Van: ηλεκτρικά επαγγελματικά αυτοκίνητα
Μπορεί η Αυτοκίνηση να έκλεψε την παράσταση στο χώρο του αυτοκινήτου την προηγούμενη βδομάδα, ωστόσο μία άλλη έκθεση, η “Cargo Truck & Van”, έδωσε το στίγμα των μεταφορών που αλλάζουν με μια σειρά ηλεκτρικές προτάσεις για αστικές κυρίως διανομές.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Στην Cargo Truck & Van, λοιπόν, η οποία πραγματοποιήθηκε στο σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» είδαμε τη Nissan να δίνει το παρών με το e-NV200, το αμιγώς ηλεκτρικό βαν, που διαθέτει νέα μπαταρία 40 kWh και αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα (Συνδυασμένος Κύκλος WLTP), ενώ δίπλα του παρατάχθηκε και όλη η επαγγελματική γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας με πρώτο και καλύτερο το εντελώς νέο βαν NV250, που κινείται από τον αποδεδειγμένα αποτελεσματικό πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων, της συμμαχίας Nissan Renault, ο οποίος προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, με 80, 95 και 115 ίππους, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων.
Το νέο βαν NV250 προσφέρεται με τη δυνατότητα μιας ολοκληρωμένης σειράς μετατροπών (που περιλαμβάνουν ξύλινη επένδυση στο πάτωμα του χώρου φόρτωσης και προαιρετικό εξοπλισμό, όπως η ψυκτική μονάδα κλπ.), σε δύο μήκη αμαξώματος, διαθέτει 800 κιλά ωφέλιμο φορτίο ενώ καλύπτεται και από εγγύηση πέντε ετών / 160.000 χλμ. της Nissan.
To κινεζικής κατασκευής τρίκυκλο Shandong Wuzheng 3MX που επίσης είδαμε στην έκθεση αποτελεί σίγουρα μια ιδιαίτερη παρουσία στον χώρο των μεταφορών μηδενικών ρύπων, αφού εκτός των άλλων διαθέτει και τη δυνατότητα κίνησης σε χωματόδρομους και δύσβατους γενικώς δρόμους χάρη στην ιδιαίτερα αυξημένη απόστασή του από το έδαφος (26 cm). Με ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών, προσφέρει τη δυνατότητα για πλήθος υπερκατασκευών και τη μετατροπή του σε υδροφόρο, πυροσβεστικό, γερανοφόρο, απορριμματοφόρο κλπ. είναι δε προορισμένο να ικανοποιήσει ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών, με έμφαση στην οικονομία, αφού η κατανάλωσή του περιορίζεται στα 11 kWh/100 km.
Το 3ΜΧ είναι εφοδιασμένο με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 25 kW (με ροπή 150 Nm) και διαθέτει ένα πρωτότυπο σύστημα ανάρτησης για τον πρόσθιο τροχό (Swingram) που του προσδίδει εκτός των άλλων και αυξημένη ευελιξία, με έναν περιορισμένο κύκλο στροφής. Σημειώστε ότι με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του, το κινεζικό επαγγελματικό όχημα έχει αυτονομία – με πλήρες φορτίο - έως και 100 χιλιόμετρα (έως 145 χλμ. χωρίς φορτίο) ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 50 km/h.
Τέλος, την προσοχή μας τράβηξε άλλη μία πλήρως ηλεκτρική επαγγελματική πρόταση από την Κίνα, με ένα βαν στην κατηγορία των 3,5 τόνων – το Maxus EV80 της LDV - που σχεδιαστικά παραπέμπει σε Ford Transit, αλλά που έρχεται να προτείνει τη δική του τεχνολογία, με τον ηλεκτροκινητήρα του να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT. To EV80 έχει αυτονομία χλμ. ενώ διαθέτει και δυνατότητα ταχείας φόρτισης (σε συσκευή DC) για ανάκτηση του 80% της ενέργειας της μπαταρίας σε 1,5 ώρα. Και επειδή οι υποδομές φόρτισης πάνε «πακέτο» με την ηλεκτροκίνηση η αντιπροσωπεία «Πέτρος Πετρόπουλος» φρόντισε να λανσάρει και τον φορτιστή Business Line, της ολλανδικής εταιρίας EVBox, που αποτελεί μέλος του Ομίλου ENGIE.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr