Έρευνα: Πολύ σκληρές για να πεθάνουν οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Κάποιες έχουν αρκετή διάρκεια ζωής ακόμα και μετά τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και δεύτερη φορά, τόσο σε οικιακές όσο και βιομηχανικές εφαρμογές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο του Warwick της Μ. Βρετανίας έδειξε ότι μπορούν να επαναχρησιμοποιηθεί μεγάλος αριθμός ηλεκτρικών μπαταριών ιόντων λιθίου.
Μόλις οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EVs) εκπληρώσουν την πρωταρχική αποστολή τους, συνήθως ανακυκλώνονται. Όμως, πολλές μπαταρίες ιόντων λιθίου (Li-ion) έχουν αρκετή διάρκεια ζωής ακόμα και μετά τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και δεύτερη φορά, τόσο σε οικιακές όσο και βιομηχανικές εφαρμογές.
Για να γίνει αυτό είναι απαραίτητο να ταξινομηθούν οι χρησιμοποιημένες μπαταρίες, προκειμένου να προσδιοριστούν εκείνες που είναι κατάλληλες για χρήση ως ανταλλακτικά, εκείνες που είναι κατάλληλες για χρήση «δεύτερου κύκλου» και εκείνες που είναι κατάλληλες ως υλικό προς ανακύκλωση. Αυτή η διαδικασία, σύμφωνα με τα στοιχεία των εταιρειών που ασχολούνται με την ανακύκλωση, είναι μακρά και δαπανηρή υπόθεση.
Σε αυτήν την προσπάθεια η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan ήταν πρόθυμη να διερευνήσει τρόπους για να εφαρμόσει μία πολύ ταχύτερη διαδικασία «ταξινόμησης» των χρησιμοποιημένων μπαταριών ιόντων λιθίου από τα Nissan LEAF, επιτρέποντας την επαναχρησιμοποίηση παλιών συστοιχιών ή μονάδων μπαταριών έναντι της λύσης της απόρριψης ή ανακύκλωσής τους.
Με βάση τα παραπάνω, τα εμπλεκόμενα μέρη κλήθηκαν να επιδείξουν τη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας 1MWh με τη συγκεκριμένη διαδικασία μέχρι το τέλος του 2019.
Το έργο, που έλαβε την ονομασία «UK Energy Storage Laboratory», χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από το πρόγραμμα BEIS (Business, Energy and Industrial Strategy) και χρησιμοποιήθηκαν 50 μπαταρίες από Nissan LEAF για την ανάπτυξη της υφιστάμενης διαδικασίας ταξινόμησης, υπό την καθοδήγηση της Nissan, της ομάδας του Πανεπιστημίου του Warwick και άλλων εταιρειών.
Ο ειδικοί στην τεχνολογία των μπαταριών ανέπτυξαν μία ασφαλή μεθοδολογία για τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες ιόντων λιθίου των αυτοκινήτων, αναπτύσσοντας τρόπους διαλογής μπαταριών σε μόλις 3 λεπτά, μία διαδικασία που μέχρι πρότινος διαρκούσε πάνω από 3 ώρες.
Οι ταξινομημένες συστοιχίες μπαταριών «δεύτερου κύκλου» μπορούν να παρέχουν αξιόπιστες και βολικές λύσεις αποθήκευσης ενέργειας σε μία σειρά από εφαρμογές, όπως για παράδειγμα σε οικιακά φωτοβολταϊκά συστήματα. Το πιο σπουδαίο σε αυτήν την περίπτωση έγκειται στο γεγονός ότι οι συγκεκριμένες συστοιχίες μπαταριών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αποθήκευση, επιτρέποντας αυξημένες εισροές στο δίκτυο από εναλλασσόμενες Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια του εφοδιασμού.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr