Rami Malek για No Time To Die: «Ο James Bond είναι το σπίτι του Daniel Craig»
Άγγελος ΓεραιουδάκηςΔράση, αγωνία, εντυπωσιακά εφέ, σκηνές που κόβουν την ανάσα, μαγευτικές τοποθεσίες και εντυπωσιακές παρουσίες. Η νέα ταινία του Τζέιμς Μποντ (James Bond), η οποία έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές ημέρες και στην Ελλάδα, τα έχει όλα. Το «No Time To Die»* σηματοδοτεί τα πενήντα χρόνια κινηματογραφικής ζωής για τον 007 και είναι η πιο προσωπική ιστορία για τον ξανθό πράκτορα, καθώς κορυφώνει με σπάνιο τρόπο την αναβίωση του ήρωα στις τέσσερις τελευταίες ταινίες («Casino Royale», «Quantum of Solace», «Skyfall» και «Spectre»).
Ο Τζέιμς Μποντ έχει εγκαταλείψει την ενεργό δράση και απολαμβάνει μια ήρεμη ζωή στη Τζαμάικα. Η γαλήνη της καθημερινότητάς του θα είναι προσωρινή και θα διακοπεί απότομα όταν ένας παλιός γνώριμος, ο Φίλιξ Λέιτερ της CIΑ, θα εμφανιστεί για να ζητήσει τη βοήθειά του. Η αποστολή διάσωσης ενός επιστήμονα τον οποίον έχουν απαγάγει θα αποδειχθεί πολύ πιο περίπλοκη απ’ ό,τι έδειχνε. Ο Τζέιμς Μποντ, μέσα από μια δαιδαλώδη διαδρομή που θα του υποδείξουν τα παρακρατικά μυστικά και οι απρόσμενες αποκαλύψεις, θα οδηγηθεί στα χνάρια ενός μυστηριώδους «κακού», ο οποίος έχει στην κατοχή του μια επικίνδυνη, νέα τεχνολογία.
Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα Τζέιμς Μποντ: Η «ολόχρυση» Kate Middleton επισκίασε τον γοητευτικό Daniel Craig
Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός Ράμι Μάλεκ (Rami Malek), που τιμήθηκε με το χρυσό αγαλματίδιο για τον ρόλο του Φρέντι Μέρκιουρι στο «Bohemian Rhapsody», βρίσκεται στο καστ της ταινίας «No Time To Die» και υποδύεται τον Lyutsifer Safin, έναν από τους νέους εχθρούς του πράκτορα 007. «Είναι χειριστικά γοητευτικός και το κακό του παίρνει μορφή με τρόπους πέρα από τα όρια τόσων κακών στερεοτύπων. Όταν δημιουργήθηκε ο χαρακτήρας ο Κάρι κι εγώ μιλήσαμε σχετικά με όσα θα μπορούσαν να μας τρομάξουν. Αυτό που συλλογικά, ως άνθρωποι, θα μας ενθουσίαζε πραγματικά, αυτό που θα μας προκαλούσε ρίγη. Η θεμελιώδης απάντηση σε αυτό ήταν να βρεθεί μια αλήθεια στο κακό. Κάτι που το κάνει τρομακτικά πιθανό. Δεν είναι μια ιδιοφυΐα, είναι επιθετικός και ακριβής στις δολοφονίες του» δηλώνει ο Ράμι Μάλεκ στο ethnos.gr
Το κύκνειο άσμα του Ντάνιελ Κρεγκ
Ο Ντάνιελ Κρεγκ, στην τελευταία του εμφάνιση ως Μποντ, δείχνει πιο ώριμος από ποτέ. Kράτησε τον ρόλο για 14 χρόνια και αυτό του δίνει το ρεκόρ του ηθοποιού με τα περισσότερα έτη εμπειρίας στον ρόλο του πράκτορα 007. «Ο Ντάνιελ Κρεγκ ήταν όλα αυτά που θα ήθελες να σου πω και ακόμη περισσότερα. Είναι πολύ δοτικός. Είναι τόσο αφοσιωμένος κι πιστεύω ότι το εκτιμάει όταν βλέπει ότι ήταν αμοιβαίο για όλους τους ηθοποιούς στο πλατό. Όταν μπαίνεις σε κάποιου το σπίτι πρέπει να είσαι εξαιρετικά σεβάσμιος και ο 007, ο Τζέιμς Μποντ είναι το σπίτι του Ντάνιελ. Ήταν απίστευτα γενναιόδωρος, πολύ ευγενικός κι επίσης εξαιρετικά προσανατολισμένος στη λεπτομέρεια και το έκανε πολύ διασκεδαστικό. Καλός τύπος» υπογραμμίζει ο Μάλεκ.
Στο τιμόνι της σκηνοθεσίας είναι ο Κάρι Τζότζι Φουκουνάγκα, σκηνοθέτης της τηλεοπτικής σειράς «True Detective» και των ταινιών «Jane Eyre» και «Beasts of no Nation», ενώ την επιμέλεια σεναρίου έχει αναλάβει το δίδυμο Νιλ Πέρβις και Ρόμπερτ Γουέιντ. «Η ακρίβεια με την οποία εργάζεται ο Κάρι είναι εξαιρετικά χρήσιμη από την πλευρά ενός ηθοποιού, επειδή γνωρίζεις ότι όλα μετράνε. Δεν λες ή κάνεις κάτι επιπόλαια και τίποτα από όσα κάνει είναι ασύνδετο, και αυτό είναι ο τόνος και το μήνυμα που εκπέμπει στα γυρίσματα και αντηχεί σε κάθε στοιχείο αν είσαι αρκετά τυχερός να δουλέψεις σε αυτό το περιβάλλον».
Τα γυρίσματα της ταινίας ήταν απαιτητικά και χρονοβόρα. Μέρος από αυτά έγινε στα κρύα και απομονωμένα δάση της Νορβηγίας και σε παραδοσιακά χωριά της Αυστρίας, προτού μεταπηδήσει στο θερμό, μεσογειακό κλίμα της Ιταλίας και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή της Ματέρα. Ένα σημαντικό κομμάτι των γυρισμάτων, επίσης, έγινε και στην Τζαμάικα που αποτέλεσε σανατόριο και καταφύγιο του εμπνευστή του Μποντ, του συγγραφέα των κλασικών ιστοριών του 007, του Ιαν Φλέμινγκ. Φυσικά, το Λονδίνο δε θα μπορούσε να λείπει από τη γεωγραφία της κατασκοπικής δράσης και ο Τζέιμς Μποντ αυτή τη φορά θα έρθει πιο κοντά από ποτέ με την πρωτεύουσα της Αγγλίας.
Πώς συγκρίνεται η τηλεόραση με κάτι στην κλίμακα των ταινιών Μποντ;
Αυτή είναι μια αναπόφευκτη απάντηση: τίποτα δεν συγκρίνεται με το να περπατήσεις στη σκηνή του 007 στα Pinewood Studios και να δεις τη σκάλα αυτή που σχεδίασε ο Μαρκ Τίλντσλεϊ, πώς φωτίστηκε από τον Λάινους Σάντγκρεν και την ομάδα του, τα κοστούμια που έχει σχεδιάσει η Suttirat Anne Larlarb και το συνεργείο που συγκεντρώθηκε, οι οποίοι είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους τεχνίτες στη βιομηχανία μας. Ήταν απλά… είναι ένα υπερθέαμα. Είναι απίστευτα ιδιαίτερο. Ταινίες αυτού του μεγαλείου... είναι ένα φοβερό θέαμα. Το πιο θλιβερό μέρος του είναι να βλέπουμε τα σκηνικά να αφαιρούνται σχεδόν αμέσως μετά τα γυρίσματα! Είναι συγκλονιστικό!
Όσον αφορά τη σύγκριση με την τηλεόραση... Έχω επίγνωση του πόσο τυχερός είμαι που τη συγκρίνω με κάτι σαν τον Mr Robot, ο οποίος φυσικά δεν είναι ο προϋπολογισμός του Μποντ, αλλά κοιτάζοντας τον, την πολυπλοκότητα του οπτικά και στην αφήγηση της ιστορίας του, ακόμη και την κλίμακα τόσων πολλών επεισοδίων, δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσατε να μαντέψετε. Μου φαίνεται πολύ κινηματογραφικό. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί «παραμυθάδες», όπως ο Σαμ Ίσμαϊλ.
Ποια ήταν η εμπειρία σας από τον Μποντ πριν πάρετε τον ρόλο; Είχατε διαβάσει τα βιβλία, είχατε δει τις ταινίες;
Φυσικά. Όπως πολλοί από εμάς παγκοσμίως, μεγάλωσα με αυτές τις ταινίες. Είναι μέρος της ραχοκοκαλιάς της συλλογικής μας κινηματογραφικής ιστορίας, οπότε είναι πραγματική τιμή να είμαι μέρος αυτού με οποιονδήποτε τρόπο.
Πώς πιστεύετε ότι το «No Time To Die» αντικατοπτρίζει τον κόσμο;
Με ενδιαφέρει πολύ ν' ακούσω πώς απαντά το κοινό σε αυτήν την ερώτηση. Ήταν ένα ερώτημα από αυτά που συνέχιζε να επανέρχεται σε κάθε συνάντηση κατά τη διάρκεια της συγγραφής του σεναρίου και του χαρακτήρα, «τι σημαίνει ο Μποντ το 2021» και τι θέση έχει αυτή η ταινία. Έχοντας βρεθεί στο επίκεντρο τόσων συζητήσεων, είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω πώς μεταφράζεται και πώς εξελίσσεται καθώς συνεχίζει ο Μποντ.
* To «No Time to Die» του Κάρι Φουκουνάγκα έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου στις κινηματογραφικές αίθουσες όλης της Ελλάδας από την Tulip Entertainment. Την πρώτη μέρα προβολής του, έκοψε το εντυπωσιακό νούμερο των 17.326 εισιτήριων.
Μαίρη Λίντα: Πήρε το μικρόφωνο και τραγούδησε στο Γηροκομείο Αθηνών
Ζωή Παπαδοπούλου: Προχώρησε σε δεύτερη αναγκαστική διακοπή κύησης
Στο Μονακό η Sharon Stone - Εντυπωσιακή εμφάνιση με τον Αλβέρτο στην πρεμιέρα του Τζέιμς Μποντ
Τονι Σφήνος για Πασχάλη: «Δεν έχεις το δικαίωμα να εκθέτεις τη δουλειά μου»
Ελένη Δήμου: Βρέθηκε θετική στον κορονοϊό - Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό