«Ο Elvis ζει»: Ολόιδιος με τον «βασιλιά» είναι ο ηθοποιός Austin Butler - Αγνώριστος ο Tom Hanks
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά ┋
Ο 30χρονος ηθοποιός Όστιν Μπάτλερ (Austin Butler), είναι ο πρωταγωνιστής της πολυαναμενόμενης ταινίας του σκηνοθέτη Μπαζ Λούρµαν (Baz Luhrmann) για τη ζωή του Έλβις Πρίσλεϊ (Elvis Presley). Η ταινία «Elvis» πέρασε από σαράντα κύματα λόγω κορονοϊού, αλλά επιτέλους πήρε το δρόμο της για τις αίθουσες, ενώ κυκλοφόρησε ήδη το εντυπωσιακό τρέιλερ. Η ταινία-αφιέρωμα στον «Βασιλιά» Έλβις Πρίσλεϊ είναι μία παραγωγή υψηλού προϋπολογισμού, στην οποία συμμετέχει και ο Τομ Χανκς... εντελώς αγνώριστος.
Ο Τοµ Χανκς (Tom Hanks) υποδύεται τον Τοµ Πάρκερ, τον αμφιλεγόμενο ατζέντη που ανακάλυψε τον βασιλιά του ροκ εντ ρολ και «έχτισε» την καριέρα του. Ο νεαρός Όστιν Μπάτλερ πέτυχε να επικρατήσει των Χάρι Στάιλς, Άνσελ Έλγκορτ, Άαρον Τέιλορ Τζόνσον και Μάιλς Τέλερ σε µια επικών διαστάσεων σειρά δοκιµαστικών, που πήραν µεγάλη έκταση στα µέσα ενηµέρωσης. Το ενδιαφέρον για το ποιος είναι ικανός να ερµηνεύσει το νούµερο 1 µουσικό είδωλο του 20ού αιώνα ήταν ούτως ή άλλως µεγάλο εδώ και µια πενταετία, από τότε που ο Μπαζ Λούρµαν πρωτοανακοίνωσε τη φιλόδοξη πρόθεσή του να εστιάσει στα έργα και τις ηµέρες του Έλβις. Εκτός από τη σκηνοθεσία, ο Λούρµαν υπογράφει και το σενάριο µαζί µε τον Κρεγκ Πιρς, συνεργάτη του στο «Moulin Rouge!» και τον «Υπέροχο Γκάτσµπι».
Πρόκειται για µία πολυαναµενόµενη µουσική βιογραφία από έναν σκηνοθέτη που µας έχει δώσει μεγαλειώδη, θεαµατικά µιούζικαλ («Ρωµαίος και Ιουλιέτα», «Μουλέν Ρουζ», «Ο υπέροχος Γκάτσµπι»). «Ξέρω ότι δεν θα µπορούσα να κάνω την ταινία αν το κάστινγκ δεν ήταν το απολύτως σωστό. Αναζητήσαµε εξονυχιστικά έναν ηθοποιό µε την ικανότητα της φυσικής σωµατικής κίνησης, των φωνητικών ικανοτήτων και την εύθραυστη φύση του καλλιτέχνη» δήλωσε ο Μπαζ Λούρµαν. «Είχα ακούσει για τον Όστιν Μπάτλερ και την ξεχωριστή παρουσία του δίπλα στον Ντένζελ Γουάσινγκτον στο “The Iceman Cometh” στο Μπρόντγουεϊ και µετά από εξαντλητικά δοκιµαστικά και εργαστήρια µουσικής και σκηνικής παρουσίας, ήξερα ότι είχαµε βρει κάποιον που µπορεί να ενσαρκώσει το πνεύµα ενός από τους πιο εµβληµατικούς θρύλους της µουσικής».
Στο πρώτο τρίλεπτο τρέιλερ, βλέπουμε σκηνές από τη ζωή και την καριέρα του Έλβις, από τα χρόνια του στο στρατό, μέχρι την κυριαρχία του στη ποπ και ροκ μουσική, ενώ ταυτόχρονα ρίχνει και φως στην σχέση του με τον μάνατζερ/Χανκς.
Η ταινία «Elvis» θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες στις 24 Ιουνίου, με ένα χρόνο καθυστέρηση.
Ποιος είναι ο Όστιν Μπάτλερ στον ρόλο του Έλβις
Ο 30χρονος ηθοποιός έχει εμφανιστεί στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο, απέναντι στους Μπραντ Πιτ και Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ενώ έχει κάνει ένα πέρασµα και από το «Οι νεκροί δεν πεθαίνουν» του Τζιµ Τζάρµους. Ο Μπαζ Λούρµαν εργάζεται πυρετωδώς εδώ και πέντε χρόνια για την ταινία που επικεντρώνεται στη ζωή και την εκπληκτική σταδιοδροµία του Ελβις, µέσα από την 20ετή πολυτάραχη σχέση του µε τον µάνατζέρ του.
Ο Όστιν όπως λένε οι επαΐοντες έχει μία φωνή που ακούγεται πολύ κοντά σε εκείνη του Έλβις - και μετά από εξαντλητική δουλειά πάνω στον ρόλο έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει. Ατελείωτες ήταν οι πρόβες για να απεικονίσει την κίνηση των γοφών του Έλβις, τη χαρακτηριστική χροιά της φωνής του, αλλά και τις ιδιαίτερες εκφράσεις του προσώπου του. Όπως φαίνεται στο τρέιλερ η ταινία θα ασχοληθεί και με τη σκοτεινή πλευρά του σταρ. Ο τραγουδιστής πάλευε με τις εξαρτήσεις στα τελευταία χρόνια της ζωής του και πέθανε από ανακοπή καρδιάς το 1977, πιθανότατα λόγω αλόγιστης χρήσης βαρβιτουρικών.
Ο Έλβις Πρίσλεϊ και ο Τομ Πάρκερ
Ιστορική στιγμή για την καριέρα και την πορεία του Έλβις στάθηκε η γνωριμία του με τον Τομ Πάρκερ (γνωστό και ως "συνταγματάρχη" - "Colonel"). Ο Πάρκερ μετέφερε τον Πρίσλεϊ από την Sun Studios στην RCA Records στις 25 Νοεμβρίου 1955, εξαγοράζοντας το συμβόλαιό του με τη Sun για 35.000 δολάρια. Το πρώτο σινγκλ του Έλβις για την RCA με τίτλο Heartbreak Hotel πούλησε πολύ γρήγορα ένα εκατομμύριο αντίτυπα.
Ο Πάρκερ ήταν ένας από τους καλύτερους στη δουλειά του και έκανε τα πάντα για να προωθήσει ακόμη περισσότερο τον Πρίσλεϊ, κλείνοντας μια σειρά από τηλεοπτικές εμφανίσεις. Ακόμη, έκλεισε στον Έλβις επταετές συμβόλαιο με κινηματογραφικό στούντιο, κάτι που οδήγησε στην παραμέληση της μουσικής καριέρας του, για συμμετοχή σε ταινίες. Αυτές συνήθως ήταν μιούζικαλ και σημάδεψαν τη μεταμόρφωση του Πρίσλεϊ από έναν επαναστάτη ρόκερ σε διασκεδαστή για όλη την οικογένεια. Ο Πρίσλεϊ ξεκίνησε την κινηματογραφική του καριέρα με την ταινία «Αγάπα με τρυφερά» ενώ κάποιες από τις καλύτερες ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε θεωρούνται τα «Ο τραγουδιστής του Αλκατράζ»(Jailhouse Rock) και Ο βασιλιάς του ροκ (King Creole).
Στις 20 Δεκεμβρίου 1957 ο Πρίσλεϊ λαμβάνει το φύλλο πορείας του για την υποχρεωτική θητεία του στον αμερικανικό στρατό. Στις 24 Μαρτίου του 1958 παρουσιάστηκε κανονικά στη μονάδα του στο Φρίντμπεργκ της Γερμανίας. Κατά την παραμονή του στα γερμανικά εδάφη γνώρισε την 14χρονη Πρισίλα Μπολιέ, την κοπέλα που αργότερα θα παντρευόταν. Ο Έλβις Πρίσλεϊ επέστρεψε στις Η.Π.Α. για να αποστρατευθεί αναχωρών από τη Φραγκφούρτη. Προσγειώθηκε στις 2 Μαρτίου του 1960 στο Νιου Τζέρσεϊ και μερικές μέρες αργότερα του απονεμήθηκε τιμητικά ο βαθμός του λοχία. Ο μάνατζέρ του δήλωσε ότι υπολόγιζε ότι ο τραγουδιστής θα εισέπραττε 850.000 δολάρια εκείνο το έτος για εμφανίσεις του στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
Το άστρο του Πρίσλεϊ είχε αρχίσει να τρεμοσβήνει την εποχή που ο ίδιος αφιερωνόταν εξ ολοκλήρου στην κινηματογραφική του καριέρα και η βρετανική «επιδρομή» στις Η.Π.Α. ήταν πλέον γεγονός, με τους Beatles να ηγούνται αυτής. Έως και τα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο Πρίσλεϊ συμμετείχε σε μια σειρά ταινιών οι οποίες, αν και κερδοφόρες, δεν είχαν κάτι ιδιαίτερο να επιδείξουν όσον αφορά τη μουσική τους. Ο ίδιος ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος από την πορεία που είχε πάρει η καριέρα του. Αυτό οδήγησε σε ένα μαγνητοσκοπημένο κονσέρτο που αργότερα ονομάστηκε «68 Comeback Special», μεταδόθηκε από το NBC στις 3 Δεκεμβρίου 1968 και αργότερα κυκλοφόρησε σε άλμπουμ από την RCA. Ο Πρίσλεϊ είχε να δώσει ζωντανή παράσταση από το 1961 στο Περλ Χάρμπορ.
Αν και δεν είχε τον τεράστιο προϋπολογισμό των κινηματογραφικών του ταινιών, ο Πρίσλεϊ κατάφερε να βγάλει μέσα από αυτό μια παράσταση συναισθηματικού μεγαλείου, με ερμηνείες που τον έφερναν και πάλι πίσω στις ρίζες του ροκ εν ρολ. Απέφυγε να κάνει ένα απλό χριστουγεννιάτικο σόου, όπως αρχικά αποσκοπούσε ο Τομ Πάρκερ. Η επιστροφή του το 1968 ακολουθήθηκε από ζωντανές συναυλίες το 1969, αρχικά στο Λας Βέγκας και έπειτα σε ολόκληρη την έκταση των ΗΠΑ, με αριθμό-ρεκόρ θεατών στις περισσότερες από αυτές. Παρ' όλη την επιτυχία αυτών, ήταν η αρχή μιας νέας εποχής για τον Έλβις, κατά την οποία απομακρύνθηκε από τα "ρεύματα" που εκείνη την εποχή είχαν παγιωθεί από τους Beatles και Rolling Stones.
Μετά από εφτά χρόνια μακριά από τα τσαρτς, το τραγούδι του Πρίσλεϊ «Suspicious Minds» έφτασε στο νούμερο 1 του αμερικανικού Billboard στις 1 Νοεμβρίου 1969. Από το 1969 έως το 1971 θα κυριαρχήσει στις πωλήσεις δίσκων σε πολλές χώρες, με 20 συνεχόμενες επιτυχίες.
Μετά από μια δεκαετία κινηματογραφικών ταινιών, η δεκαετία του 1970 σηματοδότησε την επιστροφή του καλλιτέχνη σε μια καθαρά μουσική καριέρα. Η αρχή έγινε με το σινγκλ «Kentucky Rain» το οποίο μόνο στις ΗΠΑ πούλησε πάνω από 500.000 αντίτυπα. Ακολούθησε μια σειρά επιτυχημένων δίσκων και παραστάσεων, όπως τα »Elvis Country», «Love Letters», «That’s The Way It Is» κ.ά. Το 1973, η χρονιά ξεκίνησε με δύο παραστάσεις στη Χαβάη, μια από τις οποίες μεταδόθηκε ζωντανά σε όλο τον κόσμο μέσω δορυφόρου και την παρακολούθησαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο τηλεθεατές. Κυκλοφόρησε και σε άλμπουμ με την ονομασία «Aloha from Hawaii via Satellite».
Ο τάφος του Πρίσλεϊ στη Γκρέισλαντ
Παρά τις επιτυχίες και ιδιαίτερα μετά το διαζύγιο του το 1973, ο Πρίσλεϊ άρχισε να γίνεται ιδιαίτερα απόμακρος και να παίρνει συνεχώς βάρος, ενώ μαχόταν και με την εξάρτησή του από τα συνταγογραφούμενα φάρμακα, τα οποία είχαν μεγάλο αντίκτυπο στην εμφάνισή του αλλά και στην απόδοσή του πάνω στη μουσική. Παρά τα όποια προβλήματα, ο Πρίσλεϊ συνέχισε τις συναυλίες και τα νέα άλμπουμ για τα επόμενα χρόνια. Το 1977 βρήκε τον Πρίσλεϊ να μάχεται με τον εαυτό του, καθώς είχε μετατραπεί σε μια καρικατούρα αυτού που ήταν πριν μερικά χρόνια. Πολλές συναυλίες δεν δόθηκαν καθόλου ενώ δεν ήταν λίγες αυτές στις οποίες το ηχητικό αποτέλεσμα ήταν κάτω του μετρίου. Αντιμέτωπος με την πολύ κακή του υγεία, έκανε την τελευταία του ζωντανή εμφάνιση στην Ιντιανάπολις, στις 26 Ιουνίου 1977.
*Πηγή wikipedia
Πολυτεχνείο: Στην ισραηλινή πρεσβεία η κεφαλή της πορείας – Επεισόδια στη Θεσσαλονίκη – Live ενημέρωση
Πετάει για τις ΗΠΑ ο Αντώνης Σαμαράς: Οι επαφές με την ομογένεια και οι επόμενες κινήσεις του
Ζιζέλ Πελικό: Στις 20 Δεκεμβρίου η απόφαση για τους 200 βιασμούς της με «ενορχηστρωτή» τον ίδιο της τον σύζυγο
Live Φινλανδία - Ελλάδα: Το τελευταίο ματς της Εθνικής για τον όμιλο του Nations League
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr