Έκθεση στη Νέα Υόρκη για τα 150ά «γενέθλια» του Aubrey Beardsley
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελάχιστοι ήταν αυτοί που λοιδόρησαν τα ήθη της βικτωριανής Αγγλίας τόσο αδυσώπητα όσο ο Aubrey Beardsley. Στην έκθεση «Aubrey Beardsley, 150 Years Young» για τα 150 χρόνια από τη γέννησή του, που φιλοξενείται έως τις 12 Νοεμβρίου στο Grolier Club της Νέας Υόρκης, εξερευνάται μέσα από 69 έργα του το κατά πόσον ο εικονογράφος είναι ο νονός της graphic novel.
«Αυτή είναι μια περίοδος στην οποία νέες έννοιες του φύλου και της σεξουαλικότητας, πέραν των διεμφυλικών, είναι παντού γύρω μας, της τέχνης συμπεριλαμβανομένης. Ο Beardsley έφτασε πρώτος εκεί» είπε, μιλώντας στο Artnet News η συνεπιμελήτρια της έκθεσης, Margaret D. Stetz. «'Αλλαξε την όψη των πάντων, από την έκδοση περιοδικών και την εικονογράφηση βιβλίων μέχρι τις γκραβούρες και τις αφίσες». «Ορισμένα είδη, όπως η graphic novel, θα ήταν αδιανόητα χωρίς το παράδειγμα του ύφους του Beardsley» πρόσθεσε.
Φημισμένη ήταν η καλλιτεχνική σχέση του με τον Όσκαρ Ουάιλντ. Το 1894 εικονογράφησε την τραγωδία «Σαλώμη». Δυσαρέστησε τον συγγραφέα, ο οποίος θεώρησε ότι οι εικόνες υπερίσχυαν του κειμένου και επήλθε ρήξη στη σχέση τους. Η δίκη του Ουάιλντ το 1895 κόστισε στον Beardsley τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή στο τριμηνιαίο The Yellow Book αλλά εκείνος εξακολούθησε να δημιουργεί.
Το σκληρό πόκερ Πούτιν στην διαπραγμάτευση για την λήξη του Ουκρανικού πολέμου – Στο τραπέζι το «χαρτί» των δεσμευμένων 300 δισ. δολαρίων
Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αμέσως μετά τη σύγκρουση στα Τέμπη - «Τρακάραμε, έχει πάρει φωτιά και υπάρχει μέσα κόσμος»
Σεισμοί στη Σαντορίνη: Τα δύο επικρατέστερα σενάρια για την εξέλιξη του φαινομένου
Σε κλοιό ψύχους η χώρα: Πέφτει κι άλλο η θερμοκρασία το Σάββατο - Χιονοπτώσεις και στα «χαμηλά» της Αττικής
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr