Τα...κομμάτια της γυναίκας στη Θεσσαλονίκη
Έκθεση γλυπτών με θέμα τον κατακερματισμένο ρόλο της γυναίκας σήμερα από κορεάτισσα εικαστικό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μια σειρά ιδιαίτερων γλυπτών με θέμα τον κατακερματισμένο ρόλο της γυναίκας, ως μητέρας, συζύγου, κόρης και εργαζόμενης, δημιούργησε η εικαστικός από την Κορέα, Ανές Τσο και η έκθεση με τίτλο Fragmentation (Κατακερματισμός) φιλοξενείται από τις 5 Σεπτεμβρίου και ως τις 27 Οκτωβρίου στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ., στη Θεσσαλονίκη, σε επιμέλεια της Θάλειας Βραχοπούλου.
Στα έργα της η Τσο επιχειρεί να αποκαλύψει την καταπιεσμένη και αποκλεισμένη γυναίκα, όχι απλά ερμηνεύοντας, αλλά καταδεικνύοντας πως η ζωή της γυναίκας είναι σε διαρκή μεταβολή. Για πολλές γενιές, οι γυναίκες ήταν υποχρεωμένες να μάχονται και να διχάζονται ανάμεσα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία και τη ζωή τους στο σπίτι, ως σύζυγοι και μητέρες.
Στην πράξη, αυτός είναι και ο κατακερματισμός, τα θραύσματα που διαφαίνονται στο έργο της Τσο, η οποία ως καλλιτέχνης πρέπει να επικεντρώνεται στα έργα της, αλλά και ως μητέρα οφείλει να φροντίζει το παιδί της.
Η Ανές Τσο σπούδασε στη Σεούλ και στο Μπρούκλιν, ειδικεύτηκε στη ζωγραφική και στη συνέχεια άνοιξε το δικό της ατελιέ στη Νέα Υόρκη. Έχει δείξει τη δουλειά της σε πολλές μεγαλουπόλεις της Αμερικής και έχει συμμετάσχει σε διεθνείς διοργανώσεις, όπως στην Έκθεση Τέχνης στο Busan της Νότιας Κορέας το 2018 και την Έκθεση Σύγχρονης Ασιατικής Τέχνης στο Χονγκ Κονγκ το 2016.
Επί ποδός για την κακοκαιρία με χιόνια από την Ουκρανία: Υποχρεωτικές οι αλυσίδες σε όλη την Αττική – 112 σε Δροσιά, Εύβοια
Προσωπικός γιατρός: Εφάπαξ 40.000 ευρώ στους νέους ειδικευόμενους γιατρούς – Οι προϋποθέσεις
Μαρούσι: Σοκαριστικές λεπτομέρειες για την επίθεση στους 17χρονους – Τους χτύπαγαν 6 άτομα με λοστούς
Μελίνα Ασλανίδου: «Έχω αποδεχτεί τη φωνή μου και την αξία της, γιατί έχω δουλέψει πολύ»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr