Περιφέρεια Αττικής: Υπέρ των κατοίκων και των Δήμων, κατά των διοδίων στη Βαρυμπόμπη
Στο πλευρό των Δήμων και των κατοίκων θα σταθεί η Περιφέρεια κατά της σκέψης για διόδια στη Βαρυμπόμπη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Κατά της τοποθέτησης διοδίων στον κόμβο Βαρυμπόμπης τοποθετήθηκε με ομόφωνη απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής τιμώντας, όπως είπε ο Περιφερειάρχης Γ.Πατούλης, τις ομόφωνες αρνητικές αποφάσεις των δήμων της περιοχής όπως και εκείνες που είχαν ληφθεί στο παρελθόν.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο εκλήθη να γνωμοδοτήσει υπέρ ή κατά της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) που αφορά τα έργα καθαίρεσης του σημερινού κόμβου στην Βαρυμπόμπη και την τοποθέτηση σταθμών διοδίων. Η αρμόδια υπηρεσία είχε γνωμοδοτήσει θετικά αλλά η πλειοψηφία Πατούλη τάχθηκε με πολιτικούς όρους υπέρ της απόρριψης χαρακτηρίζοντας την απόφαση ως διόρθωση του λάθους να αγνοείται η άποψη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τα υπουργεία. Μάλιστα, ο κ.Πατούλης δήλωσε πρόθυμος για συμβολή σε δικαστικές προσφυγές ή άλλης μορφής κινητοποιήσεις στο μέλλον, εφόσον η κυβέρνηση επιμείνει να προχωρήσει στην εγκατάσταση διοδίων.
Στην πολύωρη συζήτηση που έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης, ήρθαν και μίλησαν οι Δήμαρχοι Κηφισιάς και Διονύσου Γιώργος Θωμάκος και Γιάννης Καλαφατέλης, αντιδήμαρχοι και σύμβουλοι που ασχολούνται επί χρόνια με την υπόθεση από το έτος 2007 όταν νομοθετήθηκαν οι συμβάσεις με τις κατασκευαστικές εταιρείες. Ολοι τόνισαν ότι είναι εναντίον της Μελέτης για δύο βασικούς λόγους:
- Διότι θα οδηγήσει σε χρέωση αστικών μετακινήσεων δηλαδή κατοίκων και εργαζομένων.
- Διότι θα προκαλέσει τεράστιο κυκλοφοριακό κομφούζιο τόσο κατά τη διάρκεια των έργων όσο και μετά από όσους θα προσπαθήσουν να αποφύγουν την χρέωση.
Τονίστηκε επίσης ότι αφού καθαιρεθεί ο υφιστάμενος κόμβος, όλη η κυκλοφορία θα διοχετεύεται με έναν προσωρινό κυκλικό κόμβο στους στενούς δρόμους της περιοχής Αδάμες λίγο πιο κάτω από την Βαρυμπόμπη και ότι η κίνηση στο εσωτερικό δίκτυο των δήμων θα τριπλασιαστεί.
Οπως είπε χαρακτηριστικά ο συγκοινωνιολόγος Θεόδωρος Μαυρογιώργος, υπολογίζεται ότι η στενή οδός Ερμιόνης θα αναγκαστεί να «σηκώσει» κυκλοφορία 2.600 οχημάτων ανά ώρα, δηλαδή περίπου όσα η Πανεπιστημίου στην πρωινή αιχμή.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στη φυλακή ο δράστης της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr